
Únor je sice nejkratším měsícem roku, ale na návštěvnosti našeho webu to nebylo znát. Dokonce jsme zaznamenali o 19 % vyšší návštěvnost než v lednu! Moc nás těší, že obaloví profesionálové trávili mrazivé únorové dny právě u nás.
A které články byly nejčtenější?
-
Coca-Cola otestuje na evropském trhu první prototyp papírové láhve
-
Rozbalíme to s Vladimírou Formánkovou, marketingovou ředitelkou společnosti Pivovary Staropramen
-
Rozbalíme to s Michalem Ondomišim, ředitelem logistiky e-shopu Alza.cz
-
Minipivovar Clock zvolil udržitelné balení plechovek jako alternativu ke smršťovací fólii
-
Design Watch: Evoluční redesign čokolád Cadbury od Bulletproof
-
Greiner Packaging spolu s Cardbox Packaging uvádí na trh novou papírovou lžičku
-
Albert postavil nové recyklační centrum v Klecanech
-
Rozbalíme to s Radim Uzunovem, global brand design managerem společnosti Jan Becher Pernod Ricard
-
20 let, 20 pohledů: Nealkoholické nápoje – Odlišit se, ale udržitelně
-
Ball postaví na Plzeňsku nový výrobní závod