
Vinea představuje minimalistický design, nápoj je k dispozici i v nových plechovkách
Nealkoholický hroznový nápoj Vinea vznikl v tehdejším Československu už v roce 1974. U příležitosti 50. výročí na trhu se letos Vinea představí v novém minimalistickém designu.
Ve verzi bílá a červená a také v limitované edici Kumšt moštu od českých a slovenských pěstitelů patří dnes Vinea k nejprodávanějším domácím syceným ovocným nápojům. Ze všech variant vede mezi zákazníky Vinea bílá v 1,5l PET lahvi. „Aby byla Vinea v souladu s aktuálními trendy v designu a přilákala pozornost zákazníků, rozhodli jsme se jí dát nový moderní vzhled. Vybrali jsme minimalistický přístup a design, který promlouvá k mladší generaci, ale zároveň respektuje dlouhou historii značky,“ vysvětluje manažerka značky Olga Kubíková.
Nejvýraznějším prvkem nového designu je logo Vinea, doplněné černým pásem s informací o vysokém podílu hroznové šťávy. Zdůrazňuje tak hlavní benefit produktu, který dosud značka komunikovala jen ve složení na zadní straně etikety.
Tradiční Vineu v současnosti vyrábí rodinná společnost Kofola ČeskoSlovensko a k 50. narozeninám legendární značky připravila kromě změny designu i nové balení v podobě plechovky o objemu 330 ml. Ta nahrazuje dosavadní formáty 200 ml a 500 ml. Nové, užší a vyšší plechovky, které začíná Kofola používat i pro další své značky, jsou lehké, skladné a zvyšují uživatelský komfort.
Nový design etiket a plechovky nápoje Vinea připravila agentura Oh my dot. „Naším úkolem bylo zachovat charakteristický vizuální jazyk značky, ten však prošel výraznou očistou. Vsadili jsme na dominantní logo přesahující formát, které okamžitě upoutá pozornost, a výraznou barevnost vycházející ze složení nápoje. Doplňuje jej kontrastní černý pás zdůrazňující hlavní produktový benefit, kterým je vysoký podíl hroznové šťávy,“ vysvětluje Juraj Dvorecký, kreativní ředitel Oh my dot.
Vineu v nových plechovkách najdou spotřebitelé už nyní na pultech obchodů. Další formáty se objeví v průběhu roku.