
Studio Lewis Moberly stojí za designem limitované edice rumu Appleton Estate
Společnost Appleton Estate ze Spojených států se spojila s agenturou Lewis Moberly, aby vytvořila design obalu a kampaň k uvedení limitované edice 17letého rumu Legend. Nový design etikety zahrnuje pozlacený prvek s odkazem na dědictví etikety, který je zarovnaný na střed.
Legendární jamajský rum se prodává v ikonické skleněné láhvi s tropicky vyznívajícím vizuálem Appleton Estate na etiketě a na hrdle. Rum je zabalený v hravě zdobené krabičce, kterou zákazník na regále určitě nepřehlédne.
„Při návrhu nového vizuálu jsme prožili velké dobrodružství. Naší výzvou bylo zaujmout barmany i milovníky a zároveň zlákat nové nadšence k experimentování a objevování,“ říká Mary Lewisová, kreativní ředitelka společnosti Lewis Moberly
Sedmnáctiletý legendární rum Appleton Estate je od července k dostání u vybraných prémiových prodejců v USA, na Jamajce, ve Velké Británii, Francii, Itálii, České republice, Švýcarsku, Belgii, Nizozemsku, Lucembursku, Rakousku, Dánsku. Na asijském trhu se prodává v Singapuru, na Tchaj-wanu, v Jižní Koreji, v Japonsku a v Hongkongu. Průměrná cena se pohybuje okolo 500 dolarů za balení.