
Agentura Sunhouse vytvořila strhující design pro speciální edici Magnum X Dante
Nezávislá designová agentura Sunhouse nedávno navrhla speciální edici zmrzliny Magnum pro italský trh inspirovanou věčnou Božskou komedií od Dante Alighieriho. K připomenutí 700. výročí básníkovy smrti vyvinul Magnum tři netradiční příchutě – Inferno, Purgatorio a Paradiso, které ztělesňují každou fázi této epické cesty.
Světy posmrtného života Dantovy Božské komedie jsou aktualizovány s vysoce sugestivním designem, který vyjadřuje tento klasický příběh se současným nádechem.
Černočerná krajina s ohnivě červenými prasklinami oživuje pokušení Inferna, zatímco abstraktní vrstvy v zemitých neutrálních tónech ztělesňují multismyslový rozměr Purgatoria.
„Vytvořili jsme vizuální světy, které zachytily viscerální tonalitu a smyslovou povahu příběhu s nebojácným stylem, který byl věrný Magnum,“ říká Sally Knapton, partner ve společnosti Sunhouse.
„Magnum X Dante je oslavou nejvyššího vyjádření italské literatury s nejvyšším výrazem potěšení ve světě zmrzliny. Agentura Sunhouse skutečně zdůraznila prémiovost značky, vyobrazila bohatost a hloubku tohoto epického příběhu a vytvořila odvážnou kreativní práci, která spotřebitele okamžitě ponoří do Danteova světa. Obal má v sobě jistou božskou jiskru, je esteticky silný a absolutně v souladu s étosem společnosti Magnum ‚True to pleasure‘,“ dodává Ben Curtis, globální ředitel značky Magnum.