Stock Plzeň-Božkov uvádí nové míchané drinky v praktických plechovkách
Společnost Stock Plzeň-Božkov spouští prodej čtyř nových míchaných drinků v praktickém balení moderních „ready-to-drink“ plechovek. Reaguje tak nejen na vzrůstající poptávku ze strany spotřebitelů po předem namíchaných drincích v plechovkách, ale také na aktuální trendy v oblasti alkoholu i tuzemské preference. Design plechovek navrhla agentura Fiala & Šebek.
Novinky ocení podle firmy nejen milovníci ginů s tonicem, ale i vodky nebo tuzemáků – na výběr budou mít spotřebitelé z tradičního Fernet Stock Bavorák Citrus, klasického tuzemáku Božkov Originál & Cola s limetou, křišťálově čisté vodky Amundsen se sodou v atraktivní příchuti Bezinka a Máta nebo borůvkového ginu Dynybyl Violet v kombinaci s tonicem. Značky Fernet Stock, Božkov a Amundsen byly pro nové drinky vybrány nejen proto, že patří mezi nejsilnější značky společnosti Stock Plzeň-Božkov, které se těší dlouhodobé oblibě mezi konzumenty.
Současně nové míchané drinky reagují na změnu spotřebitelských návyků, která se vlivem pandemie posunula směrem k drinkům konzumovaným doma i drinkům konzumovaným přímo z plechovek. Společnost Stock Plzeň-Božkov se proto rozhodla uvést na trh populární a prémiové míchané drinky, které si spotřebitelé budou moci vychutnat kdekoliv a kdykoliv – třeba na cestách, na zahradní party nebo v pohodlí domova.
Nové „ready-to-drink“ nápoje reagují také na nejnovější trendy a požadavky ze strany spotřebitelů. Ti stále více vyhledávají přítomnost bublinek nebo perlení v alkoholických nápojích, zkouší alternativní a originální příchutě a vzrůstá i poptávka po hořké a nahořklé chuti. Stejně tak je na vzestupu i kategorie ginu. Češi nejčastěji vyhledávají míchané nápoje s ginem, rumem, vodkou nebo hořko-bylinnými likéry. Vůbec nejoblíbenějšími drinky v tuzemsku jsou podle průzkumu Gin & Tonic a Cuba Libre. A právě na tuzemské preference reaguje i celé portfolio nových „ready-to-drink“ nápojů.
„Novinky reagují kromě zájmu spotřebitelů o prémiové míchané drinky v plechovkách také na vzrůstající poptávku po nápojích s obsahem bublinek a perlení. Ať už si tedy vyberou Božkov Originál & Cola s limetou, Fernet Stock Bavorák Citrus, Dynybyl Violet Gin & Tonic nebo Amundsen Vodka & Soda Bezinka a Máta, čeká na ně nejen praktické balení a perfektně namíchaný drink, který nevyžaduje žádnou další přípravu, ale i příjemná osvěžující chuť bublinek,“ dodává Daniela Froňková, brand manager Stock Plzeň-Božkov.
Z průzkumů společnosti Stock Plzeň-Božkov také vyplynulo, že 84 procent dotazovaných by ocenilo, kdyby jejich oblíbený drink byl k dostání v plechovce. Zhruba tři pětiny pak uvedly, že koupený „ready-to-drink“ nápoj konzumují přímo z plechovky. A polovina dotázaných uvedla, že by bez váhání nahradila právě „ready-to-drink“ plechovkou nápoj, který si běžně s oblibou míchají sami doma. Nejčastěji jsou pak dle průzkumů drinky v plechovkách konzumovány na domácích party, na zahradě nebo během grilování.