
Mattoni a Budvar uvedou na trh ochucené nealko pivo, prodávat se bude výhradně v plechovkách
Skupina Mattoni 1873 a pivovar Budějovický Budvar společně vyvinuly nové ochucené nealkoholické pivo. V obchodech se objeví v příštích měsících a spotřebitelé jej budou moci zakoupit výhradně v plechovkách. O designu těchto plechovek, který má být představen při uvedení novinky na trh, bude redakce Světa balení čtenáře informovat.
Nový výrobek z kategorie tzv. beermixů je výsledkem práce společného týmu expertů, kteří vyvinuli produkt pro příznivce ochucených nealkoholických piv. Novinka se bude vyrábět v Budějovickém Budvaru, a to na nové, moderní lince s hodinovou kapacitou plnění 55.000 plechovek, jejíž instalaci oznámil pivovar začátkem letošního roku. Základem bude nealkoholické pivo uvařené v Budějovickém Budvaru a Mattoni pro tuto příležitost vyvinula nové příchutě. Kromě tradičních a oblíbených citrusových mixů přinese novinka také některé nové chuťové kombinace, které zatím na trhu k dostání nejsou.
„Na uvedení novinky jsme se intenzivně připravovali, aktivně jsme zapojili i spotřebitele. Velice nás potěšilo zjištění, že zejména mladí vítají samotnou spolupráci dvou českých tradičních značek a jejich společné úsilí přinést na trh atraktivní novinku,“ říká Alessandro Pasquale, generální ředitel Mattoni 1873. Spotřebitelské testování potvrdilo nejen pozitivní vnímání chuti produktu, ale i spojení dvou značek se značným renomé a technologickým know-how.
„Máme radost, že jako národní pivovar budeme spolupracovat s tradiční a prvotřídní českou značkou. Hodnoty, zodpovědný přístup k podnikání a vize udržitelné budoucnosti se totiž v mnohém prolínají s přístupem a posláním našeho pivovaru. Spolupráce s ostatními, často nezvyklými partnery nás vždy rozvíjí a posouvá, ale především nás prostě baví,“ dodává Petr Dvořák, generální ředitel Budějovického Budvaru.