logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí akce
    • Zahraniční akce
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Webináře OBALKO Overtime
    • Report z kongresu OBALKO 8
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Rozbalíme to s Martinem Václavíkem, zakladatelem společnosti Lokni Český a slovenský obalový trh...
  • Inspirace z Francie: Čokolády Beau Cacao v obalech à la Art Deco Za další Inspirací ze Světa...
  • Konferenční program kongresu OBALKO 11: návod, jak sjet obalové tsunami Jízda na vlně. To letos...
  • Král sýrů slaví stovku. Nadělil si limitovanou edici obalů Pod značkou Král sýrů ochutnali čeští...
  • Balení v Notinu postupně přebírají automatické linky Online prodejce Notino začal v pandemii...

SB 2/2009 DODAVATELÉ: Deep Purple na trhu značení

1. března 2009
Nezařazené 0
757
SB 2/2009 DODAVATELÉ: Deep Purple na trhu značení

Již dva roky působí na světovém trhu označování výrobků společně dva velcí hráči – americká Markem a francouzská Imaje. Distributorem jejich produktů na českém a slovenském trhu je společnost ONDRÁŠEK INK – JET SYSTÉM, s. r. o., která své portfolio produktů značky Imaje od letošního jara rozšířila o výrobky firmy Markem. Co to přinese domácím zákazníkům, jsme se zeptali ředitele společnosti Pavla Ondráška.

Svět balení: V současné době je trh označování výrobků rozdělen mezi dvě investiční skupiny. První z nich je společnost Danaher, která pod sebou sdružuje výrobce popisovacích zařízení značek Linx, VideoJet a Willet. Druhou společností je společnost Dover, pod kterou spadají i vaší společností distribuované značky Markem a Imaje. Jaké výhody či nevýhody přináší takováto koncentrace trhu?
Pavel Ondrášek: Velmi významnou konkurenční výhodou podobných uskupení může být fakt, že si jednotlivé výrobky společností navzájem nekonkurují, společně se vhodně doplňují a tím dávají svým současným i budoucím uživatelům dlouholetou záruku používání po celou dobu životnosti jednotlivých technologií. Toto byl zřejmě hlavní cíl investiční skupiny Dover při spojení dvou firem do jednoho funkčního celku. Prioritním cílem nového uskupení je i nadále rozvíjet své technologie.
Výhody nemusejí již být tak jednoznačné u investiční skupiny Danaher sdružující několik navzájem si konkurujících výrobků v každé kategorii značení. To by mohlo v rámci úspor v některých případech znamenat i zánik těchto dnes tradičních značek.

SB: Co konkrétně fúze skupiny Dover přinesla a jaké technologie její firmy nabízejí?
P. O.: Spojením těchto dvou gigantů do jednoho celku došlo k vytvoření jednoho z největších světových hráčů na poli označování výrobků, jehož ambicí je v blízké budoucnosti zaujmout pozici jedničky ve svém oboru a nabídnout zákazníkovi v rámci jedné organizace komplexní zajištění jeho potřeb v oblasti značení výrobků s důrazem na efektivitu, nízké náklady, spolehlivost a dostupnost servisních služeb.
Hlavní předností značky Markem je přímý termotransferový tisk na fólie a popis skupinových balení. Francouzská firma Imaje je silná v oblasti popisu jednotlivých výrobků pomocí ink-jet tiskáren.

SB: Patrně v souvislosti s barvou loga společnosti Markem-Imaje jste hovořil o paralele s názvem hudební skupiny Deep Purple. Jak vás toto spojení napadlo?
P. O.: Tak, jako je na poli rockové hudby skupina Deep Purple zárukou kvality, tradice a jakosti, lze stejnými přívlastky na poli značení výrobků ať již jednotlivých či skupinových balení označit obě zmíněné společnosti.
Podle mého mínění tím, co spojuje tyto dva naprosto rozdílné světy v oblasti podnikání, může být při troše nadsázky podoba nového loga, které vzniklo před dvěma lety v důsledku spojení firem do společnosti s názvem Markem-Imaje. Jako základ loga byla vybrána purpurová barva firmy Imaje, která nabrala v novém pojetí hlubší odstín fialové – „deep purple“.
Věřím, že díky naší distribuční síti se s tímto novým logem budou zákazníci v České a Slovenské republice setkávat stále častěji.

Ladislava Caisová

Ing. Pavel Ondrášek
je absolventem VŠB-TU Ostrava, obor management, které rozšířil v roce 2006 o titul MBA na Liverpool John Mores University. V rodinné společnosti pracuje posledních 15 let. Od roku 1999 je jednatelem společnosti ONDRÁŠEK INK-JET SYSTÉM, spol. s r. o.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte nejnovější newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

Vítejte v Mondi Bupak

Vítejte v Mondi Bupak Mondi Bupak sídlí v Českých Budějovicích – v srdci jižních Čech, 150 km jižně od Prahy a 200 km severozápadně od Vídně. Vyrábíme vlnitou lepenku, která se v našem integrovaném výrobním závodě mění na obalová řešení z vlnité lepenky. Zaměřujeme se zejména na výrobu vysoce kvalitních krabic z vlnité lepenky, jež […]

U Plzně se vyrábí ráfky do kol pro celou Evropu

U Plzně se vyrábí ráfky do kol pro celou Evropu Poptávka po kolech se z různých důvodů v čase výrazně mění. Jednou je kol málo, podruhé moc, jednou chybí součástka pro výrobu, podruhé není odbyt. Výrobce komponent na kola z Kalifornie však společně s německou logistickou firmou úspěšně zvládají takové výzvy a část výroby od loňského roku realizují v Ejpovicích […]

LPR – La Palette Rouge spustila provoz servisního střediska nedaleko pražského letiště

LPR – La Palette Rouge spustila provoz servisního střediska nedaleko pražského letiště LPR – La Palette Rouge Czech Republic, nejmladší z dceřiných společností LPR, předního poskytovatele paletového poolingu v Evropě, v srpnu 2023 úspěšně přestěhovala a spustila své servisní středisko v Kněževsi. Změna působiště přichází ruku v ruce s lepší dostupností, modernizací depa, rozšířením skladových […]

Obaly: Biomasa v hlavní roli

Obaly: Biomasa v hlavní roli Současný trend k udržitelnosti vede mnohdy k inovativním postupům při výrobě papíru. Papírna Aloisov a.s., která je jediným výrobcem trávového papíru v České republice, posunula tuto hranici ještě dále. Ve spolupráci s několika výzkumnými pracovišti vyvinula papír ze slámy a listí. Výrobek splňuje veškerá mechanicko-fyzikální kritéria, potřebná pro využití v obalovém průmyslu. Vznikají tak například papírové […]
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ STUDIO s.r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 63987317
www.atoz.cz

Bezplatná registrace k odběru emailového zpravodajství SB News ZDE.
Sledujte naše profily na LinkedIn, Facebook a Twitter
Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required