
Skleněné lahve Desperados o objemu 0,33 l jsou nyní zálohované, oznámilo mediální zastoupení této pivní značky s příchutí tequily. Na českém trhu ji od roku 2013 distribuuje její mezinárodní vlastník, společnost Heineken.
Se značkou Desperado producent cílí především na mladší generaci, a podle tiskového sdělení vnímá svoji zodpovědnost inspirovat ostatní k lepším rozhodnutím. „Skleněné obaly zálohujeme od podzimu 2024 a tímto krokem podporujeme šetrnější přístup k přírodě a ekologii,“ říká Daniela Valenta, která má na starosti komunikaci značky Desperados.
Podle ní jsou zálohované obaly jedinou možností, jak zajistit opakovanou recyklaci obalových materiálů, a tím jejich cirkularitu. „Vratné lahvičky projdou oproti jednorázovým díky uzavřenému koloběhu i více než 40 životními cykly, což snižuje množství potřebného obalového materiálu i jejich uhlíkovou stopu,“ dodává Daniela Valenta.
Záloha za skleněnou třetinku Desperados se uplatňuje standardně během nákupu a vrací se zpět při jejím vrácení prostřednictvím vratných automatů na skleněné obaly, které jsou k dispozici v prodejnách retailerů.
Deperados je světlý ležák s příchutí tequily, původně vyráběný francouzskou pivovarnickou společností Fischer Brewery, nyní je produkován pivovarem Zlatý Bažant, který vlastní společnost Heineken Slovensko.
Pivo Desperados je balené nejen do lahví z průhledného skla, ale třeba i do půllitrových hliníkových plechovek či 5l a 15l soudků.
Připravil: Filip Hubička
Foto: Heineken