
Světová poptávka po obalech pro e-commerce dosáhla hodnoty 75,3 miliardy dolarů, přičemž nejvýraznější růst zaznamenává segment vlnité lepenky. Vyplývá to z výzkumu The Future of E-commerce Packaging to 2029, který zpracovala společnost Smithers a jenž mapuje trh obalů pro elektronické obchodování. Poptávka v segmentu vlnité lepenky roste tempem 9,5 % ročně a očekává se, že tento trend bude pokračovat do konce této dekády.
Zpráva zkoumá rychle se rozvíjející trh obalů pro e-commerce a analyzuje, jak spotřebitelské požadavky spolu s úsilím značek o vytvoření co nejlepšího zákaznického zážitku pohánějí jeho růst. Na základě nového primárního výzkumu zpráva popisuje hlavní změny, které se v této dynamické oblasti odehrávají, a identifikuje konkrétní tržní a technologické příležitosti do roku 2029. Zpráva je rozdělena podle materiálů, typů obalů, koncových uživatelů a geografických oblastí.
Za e-commerce agentura Smithers označuje jakékoli obchodní transakce uskutečněné prostřednictvím internetu, mobilní sítě nebo online obchodní platformy. Transakce v e-commerce mohou probíhat jako business-to-consumer (B2C), business-to-business (B2B), consumer-to-consumer (C2C) nebo také jako consumer-to-business (C2B).
Text: Stanislav D. Břeň
Foto: Stanislav D. Břeň
Graf: Smithers