
Moët Hennessy zabalila lahve koňaku do lepenkových pouzder kopírujících jejich tvar
Společnost Moët Hennessy nedávno představila speciální kolekci exkluzivních cestovních edic Hennessy X.O s obaly navrženými designérským studiem Knockout. Sada „Spirit of Travel“ má připomínat devět destinací, kterých si Hennessy váží jako svých „domovů daleko od domova“. Převažuji mezi nimi asijské destinace, tedy trhy, na nichž spotřeba koňaku dlouhodobě roste.
Destinacemi, kterým Moët Hennessy vzdává tímto způsobem, hold, patří Macao, Chaj-nan, Singapur, Paříž, Šanghaj, Hongkong, Tchaj-pej, Šen-čen a jednu zakázkovou edici designéři navrhli pro londýnský obchodní dům Harrods. V současnosti jsou na trhu edice vydané v době konání olympijských her v Paříži a pro Harrods. Na další se zákazníci mohou těšit příští rok.
Dominic Burke, zakladatel a výkonný kreativní ředitel společnosti Knockout, poznamenal, že klíčovým bodem zadání byla snaha o udržitelnost propojená se ztělesněním moderního luxusu, který značka Hennessy pro mnoho zákazníků představuje.
Lepenkové pouzdro těsně obepíná ikonickou siluetu lahve koňaku Hennessy X.O. Použitá hladká lepenka je vyrobená z buničiny, další způsob její úpravy zveřejněné tiskové zprávy nesdělují. Zmiňují ovšem, že je plně recyklovatelná.
Výrobce ani zákazníci ovšem asi nepředpokládají, že by exkluzivní obal exkluzivní značky ve skutečnosti někdy v recyklačních procesech skončil:
„Každá edice je předurčena k tomu, aby se stala ceněným suvenýrem – suvenýrem, který s vámi stejně jako všechna nejlepší dobrodružství v životě zůstane, ať jste kdekoli,“ sdělila Anna Bensahkounová, international brand manager v Hennessy.
Všechny lahve zdobí luxusní kožená visačka na zavazadla, na které jsou vyraženy vzory inspirované architektonickými ikonami každé zvolené destinace.
Foto: Moët Hennessy