Na trh přichází nová Becherovka Orange & Ginger
Becherovka uvádí na trh produkt Becherovka Orange & Ginger. Jde o nový přírůstek řady Fruits & Herbs založený na kombinaci ovoce a bylin. Motiv na etiketě odkazuje na přírodu a chuť použitých ingrediencí.
Nižší obsah alkoholu a ovocná složka Becherovky Orange & Ginger otevírají podle společnosti dveře k novým spotřebitelům. Prémiový design ve spojení s ikonickou plochou lahví pak navazuje na Becherovku Original. Na redesignu lahve pracovalo studio Cocoon Prague už v době, kdy se vytvářela nová řada Fruits & Herbs a došlo k redesignu Becherovky Lemond, tedy v roce 2020.
Spojení bylin a ovoce reflektuje i reklamní spot, jehož zhlédnutí má evokovat touhu novinku ochutnat. Kampaň běží od 18. března v TV, během jara se objeví i v digitálních kanálech, na sociálních sítích, v printu a outdooru.
„Chtěli jsme vytvořit spot, který diváka doslova ponoří do víru chutí nové Becherovky Orange & Ginger, hlavní roli tak hrají právě použité ingredience, tedy pomeranč, bylinky a zázvor,“ komentuje nový spot Pavel Geschmay, marketing manager společnosti Jan Becher Pernod Ricard.
Jedná se již o šestý spot, který pro Becherovku vytvořila kreativní agentura YYY. Za dobu spolupráce od roku 2022 společně stvořily vizuální svět s nezaměnitelnou estetikou, jež ikonickou plochou lahev obsazuje do hlavních rolí reklamních spotů i dalších materiálů.