Tomáš Myler je v McDonald’s nově odpovědný za udržitelnost, ESG a komunikaci
Na pozici impact directora McDonald’s přichází Tomáš Myler, který dosud působil ve společnosti Lidl. Ve firmě McDonald’s povede tým interní a externí komunikace a na starosti bude mít také public affairs či témata, jako je udržitelnost nebo diverzita, a to v regionu zahrnujícím Českou republiku, Slovensko a Ukrajinu.
V rámci své nové pozice se chce soustředit na konsolidaci všech tří trhů, ve které vidí velký potenciál, posílení externí komunikace, zintenzivnění komunikace udržitelných kroků společnosti, nastavení ESG strategie a reportingu i filantropii. „McDonald’s je jedna z nejznámějších a nejsilnějších značek na světě, vnímám její silný potenciál pro rozvoj na českém, slovenském a ukrajinském trhu. Zároveň je to dynamická společnost se zaměřením na zákaznickou zkušenost, kvalitní produkty a silnou orientaci na zaměstnance,“ říká Tomáš Myler. „Zaměřím se především na posílení vnímání společnosti McDonald’s jako značky, která má pozitivní vliv na komunity. Chci se také podílet na zlepšování firemní kultury a posilování image společnosti jako renomovaného zaměstnavatele. Zaměřím se však také na zlepšení environmentálního profilu naší společnosti, formulování strategie pro klimatické závazky na trhu a vytvoření komplexní strategie a infrastruktury pro nakládání s odpady,“ dodává.
Tomáš Myler působí v oblasti komunikace a marketingu již 12 let, z toho poslední čtyři roky zastával ve společnosti Lidl pozici ředitele komunikace. V rámci tohoto působení se zaměřoval na posílení transparentní komunikace a expanzní strategie, včetně otevření jednoho z největších logistických center společnosti, udržitelnost i ESG témata a posilování vnímání společnosti Lidl jako řetězce kladoucího důraz na udržitelnost. V této oblasti představil například pilotní program pro zálohování PET lahví a plechovek.