
Stormbrands navrhnul design pro nový nápoj Sting Blue Thunder od společnosti PepsiCo.
Designová agentura Stormbrands spolupracovala se společností PepsiCo. na uvedení nové varianty energetického nápoje Sting – Blue Thunder v Pákistánu. Nápoj Sting, zaměřený na spotřebitele z generace Z a je jednou z nejrychleji rostoucích značek nápojů společnosti PepsiCo, která se nachází na pomezí syceného nealkoholického nápoje a energetického nápoje.
Společnost Stormbrands uvedla, že kreativní práce vychází z konceptu „Charge the day“, který vyjadřuje sladké, osvěžující povzbuzení, které spotřebitele vyvede z běžného života a dodá jim pocit, že fungují na plný výkon.
Energický vizuál
Agentura oživila systém vizuální identity portfolia Sting s přístupem zaměřeným na produkty, aby značku harmonizovala a zároveň jí poskytla flexibilitu, kterou vyžadují nuance trhu. To zahrnuje produktové vizuály, sadu atmosférických pozadí, výrazné zpracování osvětlení a vytočené náznaky osvěžení.
„Společnost Stormbrands je skvělým partnerem, který poskytuje strategické myšlení, solidní realizaci a bezproblémovou koordinaci s našimi klíčovými trhy, aby pro Sting vytvořil působivé kreativní prostředky,“ říká Rajat Sachdeva, globální senior marketingový manažer pro energetiku společnosti PepsiCo.