
Společnost Elmwood navrhuje rebrand identity značky Alpro
Značka rostlinných mléčných výrobků Alpro představila novou podobu, na které spolupracovala se společností Elmwood. Návrh zahrnuje řadu designových akcentů na obalech a v digitální podobě.
Společnost Elmwood uvedla, že její design zvyšuje chuť jak prostřednictvím fotografií, tak jazyka používaného značkou na obalu i mimo něj. Do popředí se dostaly chuťové popisky, jako například „hladký, jemný, krémový oves“.
Logo působí sebevědoměji
„Logo je v tomto ohledu velmi zajímavé. Rozhodli jsme se, že existuje prostor pro kreativní posun, a to spíše zaměřením se na širší příběh značky Alpro než na samotný design obalu. Výsledkem je vyspělý design, který se zaměřuje na neuvěřitelnou chuť a jemnou, lahodnou strukturu výrobků Alpro,“ říká Kyle Whybrow, výkonný kreativní ředitel společnosti Elmwood London.
„Po téměř desetileté spolupráci se společností Elmwood jsme neuvěřitelně hrdí na aktualizované obaly a světovou zkušenost značky Alpro v jejím základním a prémiovém portfoliu, které se snažilo zdůraznit prospěšnost a zdravotní účinky našich výrobků jako hlavní prvek rebrandingu,“ dodává Hedwig Borgersová, globální marketingová ředitelka divize rostlinných produktů společnosti Danone.