
Targa Florio od Kofoly přichází s novými toniky v plechovce i designové skleněné lahvi
Značka limonád Targa Florio, která patří do portfolia nápojů společnosti Kofola, uvádí na trh novou řadu prémiových toniků. Spotřebitelé v Česku i na Slovensku si mohou od letošního léta vychutnat tonik v originální verzi a pak i s populární růžovou příchutí. V rámci tradičního i moderního trhu budou toniky k dispozici v plechovce o objemu 330 ml. V hotelech, kavárnách a restauracích budou dostupné v designových skleněných lahvích o objemu 250 ml.
Zmíněná láhev je specifická mimo jiné dvojitým dnem a ozdobným prstencem na hrdle láhve. „Inspirovali jsme se designem lahve z dílny španělské společnosti Estal, jejíž idea vychází z vintage farmaceutické oblasti. Společně s kolegy v Estalu jsme ji upravovali, aby splňovala parametry vratného obalu a specifické požadavky na sycený nápoj plněný na našich výrobních linkách,“ říká pro Svět balení Jana Klimková, manažerka značky Targa Florio. Takovou lahev podle ní nenajdou spotřebitelé nikde jinde na světě.
Podobu nových etiket navrhlo designové studio Heels Make Deals. „Pro nás bylo důležité, abychom zachovali současné atributy značky. Mezi ně patří například typická sicilská ozdobnost, důraz na sicilské suroviny nebo výrazný červený prvek, kterým Targa Florio vyjadřuje energii,“ vysvětluje Jana Klimková. A dodává, že nový design se zároveň musel dostatečně odlišovat od současných limonád s ohledem na jasně definovanou prémiovou kategorii toniků.
Uvedení novinky na trh podpoří kampaň oslavující hrdiny slavného automobilového závodu Targa Florio na Sicílii, mezi nimiž vyniká zejména legendární československá závodnice Eliška Junková.