
Agentura Knockout mění design obalu Bacardi Breezer
Knockout použil novou ikonu korunky Bacardi, která reprezentuje dlouholeté dědictví značky, a zároveň je i hravým osvěžením, které má oslovit nové publikum spotřebitelů. Z korunky vycházejí moderně laděné sluneční paprsky, které nápoji dodávají letní wibe.
Na etiketě agentura Knockout použila nový font v názvu BREEZER, který je vyváženější a modernější, přičemž zpoza něj vyzařují sluneční paprsky, které mají evokovat horizont a oživit příležitost k pití během dne.
„Pod linií horizontu a na etiketě na hrdle jsou barevné abstraktní vzory, které vyjadřují různé příchutě této řady. Tyto inovativní vzory, ovlivněné městským pouličním uměním, kombinují tečkovaný sítotisk a texturování laku, které dodávají vizuální živost a hmatatelnost, jež působí jako slupka ovoce. Nový design také zavádí popisek ke každé variantě, aby zvýšil přitažlivost chutí,“ říká Dominic Burke, zakladatel a kreativní ředitel společnosti Knockout.
„Kategorie RTD se od doby, kdy Breezer debutoval, značně vyvinula a zvýšila se kvalita produktu i značky. Aktualizovaná identita dává značce Breezer prémiový nádech, který splňuje tato nová očekávání, a zároveň zvyšuje hravost, kterou značka vždy měla,“ dodává.