Hennessy uvádí na trh limitovanou edici u příležitosti oslav 50 let hip hopu
Hennessy spolupracuje s hiphopovým umělcem Nasem a u příležitosti oslav 50 let hip hopu, které se konají 11. srpna v New Yorku, představuje novou limitovanou edici lahví s názvem „HenNass“. Hennessy zůstává jednou z nejčastěji zmiňovaných značek alkoholu v hip hopu, jejíž zmínky se objevují ve více než 2 500 písních.
Na A Hennessy jsou zdánlivě provázaní už od devadesátých let, kdy se kariéra legendárního rappera rozjela. Nyní se tito dva velikáni ve svých oborech spojili, aby vzdali hold hip hopu a síle spolupráce.
Společnost Hennessy uvedla na trh limitovanou edici lahve svého koňaku V.S. s Nasem na oslavu 50. výročí hip-hopu. Na 750ml láhvi, a i na krabici je ikonické zlaté logo Hennessy spolu s hudebními motivy a motivy inspirovanými graffiti a ručně psanými texty od Nase. Na etiketě lahve je černobílý portrét rappera, zatímco oranžové prvky vycházejí z Nasovy oblíbené barvy. Přes celý obal je vyveden nápis „HenNASsy“, který je jemnou slovní hříčkou.
Láhev Nas x Hennessy, která byla vydána v souvislosti s 50. výročím zrodu hip-hopu, je k dostání na stránkách jako ReserveBar a Caskers. Po limitované edici bude podle marketingového týmu Hennessy velká poptávka a láhve se v obchodech dlouho neohřejí.