
Ron de Azur vstupuje do kategorie třtinových rumů i s novou lahví
Na český trh přichází třtinový rum původem z Panamy pod názvem Ron de Azur. Novinka, kterou přináší společnost Stock Plzeň-Božkov, nabízí spotřebitelům podle likérky sušší chuťový profil s tóny medu, kakaa, vanilky a pomerančů. Láhev vyrábí v Česku firma O-I, etikety navrhla estonská agentura Koor.
Ron de Azur je spojený s jednou z nejstarších rumérií ve střední Americe Don José Varela, ležící blízko města San Isidro v regionu Herrera na severu panamského poloostrova Azuero. Třtinový destilát se vyrábí takzvanou „kolonovou“ metodou z panamské cukrové třtiny, která se pěstuje přímo v palírně Don José Varela. Rum následně zraje šest let v dubových sudech metodou Vintage Palette – každé dva roky jsou sudy stejného stáří doplněny tak, aby se zachoval jedinečný chuťový profil a kvalita rumu.
„Ron de Azur nabízí unikátní, výrazně odlišný, ale smysluplný koncept v rámci celé rumové kategorie a díky tomu si slibujeme, že jí dodá nový impuls, stejně jako se to povedlo například Božkov Republice. Důležitou roli hraje samozřejmě i produkt, který představuje šestiletý panamský třtinový rum se sušším, ale jemným chuťovým profilem. V kombinaci s atraktivním designem vycházejícím z motivů námořnictví a tajemného podmořského světa nabízí výjimečný zážitek,“ komentuje Michal Jakl, group brand manager ve společnosti Stock Plzeň-Božkov.
Uvedení novinky na trh je podpořeno originální kreativou vytvořenou agenturou Saatchi&Saatchi za pomoci umělé inteligence. Potkat se s ním bude možné jak v offtrade, tak i ontrade a následně v rámci online prodeje. K dostání bude jak v lahvi o objemu 0,5 litru, tak i ve formátu 0,7 litru.