Isigny Sainte-Mère se dočkalo modernizace od společnosti Bluemarlin
Designová agentura Bluemarlin pracovala na obnově identity značky francouzské mlékárny Isigny Sainte-Mère. Cílem rebrandu bylo zvýšit povědomí o značce na zámořském trhu.
Společnost Bluemarlin zavedla novou hlavní barvu značky v barvě teal, která vystihuje identitu značky, která je spjatá s francouzským pobřežím Atlantského oceánu.
„V tomto případě se jedná o velkolepou změnu, protože láska k produktu, odkaz a lokalita jsou pro Isigny Sainte-Mère vším, bylo pro nás tedy velmi důležité jít do hloubky. Obal musí přitáhnout pozornost a zprostředkovat autentický a jedinečný zážitek z Normandie. Po celém světě existuje touha po autentických, přírodních produktech, které byly vyrobeny s láskou. Naše spolupráce s Isigny Sainte-Mère naplňuje ambice značky vzhledem k vysoce konkurenčnímu charakteru kategorie a rostoucí zvědavosti zákazníků, kteří chtějí zažít a dozvědět se více,“ říká Andrew Eyles, generální ředitel a zakladatel společnosti Bluemarlin.
„Společnost Isigny Sainte-Mère se snaží o to, aby její produkty byly co nejlépe dostupné. Chceme zpřístupnit krásně vyrobené řemeslné výrobky a pomoci spotřebitelům identifikovat a pochopit značku a zároveň vyjádřit kvalitu výrobku,“ říká Tom Rougereau, marketingový manažer společnosti Isigny Sainte-Mère.