
Bluemarlin pracuje na redesignu značky piva Cisk
Londýnská agentura Bluemarlin, která se zabývá designem značek, osvěžila maltské pivo Cisk. To vlastní společnost Simonds Farsons a redesign je zaměřený na oslovení nové skupiny spotřebitelů.
„Po intenzivních setkáních v impozantním pivovaru Farsons na Maltě bylo jasné, že musíme využít hlasitého a hrdého ducha Středomoří. Chtěli jsme do něj vnést pocit nespoutané spontánnosti, a proto jsme navrhli progresivní, svěží design značky, který vypovídá o dnešní Maltě,“ říká Guy Robertson, vedoucí designér značky Bluemarlin.
Podle agentury bylo slovo Cisk vytvořené pro charakter, přičemž písmeno „C“ odkazuje na podkovu a písmeno „K“ na chovného hřebce značky. Tohoto hřebce, který byl dříve umístěný v erbu, agentura překreslila a obrátila. Společnost Bluemarlin také představila nový fasetový vzor vycházející z maltézského kříže, který slouží jako základ celé značky a vyjadřuje hrdost na maltské dědictví společnosti Cisk.
„Modernizovaná identita značky Cisk se skládá z mnoha prvků, které společně vytvářejí něco většího. Modernizované ikonické prostředky budou skvěle fungovat v jakémkoli prostředí – na akcích, v místech prodeje, v komunikačních bodech, ve statických i animovaných kampaních,“ dodává Susan Weenink Camilleriová, vedoucí prodeje a marketingu společnosti Simonds Farsons Cisk.