Domorodé umění vypráví příběh značky na obalu Palmolive
Agentura Tweak, která se zabývá designem značek a obalů, začlenila do architektury obalu řady tekutých prostředků na mytí nádobí Australian Extracts od společnosti Palmolive umění domorodců. Na projektu spolupracovala domorodá umělkyně Lani Balzanová
Společnost Palmolive podporuje mnoho komunitních programů a chtěla upozornit na své partnerské komunitní programy pro domorodce a obyvatele Torresova průlivu. V souladu s tématem byly vytvořeny tři nové varianty s použitím australských botanických extraktů. Společnost Tweak dostala za úkol vzít obal tekutiny na mytí nádobí Palmolive a prozkoumat koncepty, které by poutavým a působivým způsobem oslavily spolupráci se značkou.
„Zvolili jsme rovnováhu mezi zachováním jasné rozpoznatelnosti značky a zároveň odvážným vyjádřením sdělení prostřednictvím umění. Využití stávající architektury designu balení bylo klíčové pro zachování rozpoznatelnosti značky, což umožnilo odvážné překrytí aboriginským uměním, které se bude vyjímat v regálech,“ říká ředitel sekce designu společnosti Tweak Shane King.
Láhev je vyfukovaná ve společnosti Villawood ze 100% recyklovaných PET preforem vyrobených společností Wellman Packaging a smršťovací obaly jsou potištěné hlubotiskem a dodány společností Fujiseal.