PepsiCo osvěžuje design značky Mirinda
Pepsi znovu v akci, vyšla s dynamickým redesignem Mirindy, nealkoholického nápoje vytvořeného ve Španělsku v roce 1959 a nyní distribuovaného po celém světě. Spolu s redesignem výrobce nápojů uvede na trh osvěženou platformu značky založenou na sloganu „Není lepší chuť než ta vaše“. Nová vizuální identita se začne objevovat letos v květnu na obalech, zboží, reklamách, maloobchodních displejích a odpovídajících sociálních médiích.
Celý systém zahrnuje obnovený smysl pro kreativitu, který je demonstrován novou vizuální identitou nazvanou „Making an M-pact“, kterou vyvinula společnost PepsiCo Design and Innovation, aby ve svých spotřebitelích podnítila smysl pro představivost. Nový design, vytvořený ve spolupráci se společnostmi Bulletproof a BUCK, se opírá o „M-pact“ tím, že do středu plechovky umisťuje nadměrné písmeno „, které vyniká na barevném pozadí každého výrobku.
„Jsme rádi, že můžeme představit novou globální platformu značky Mirinda, která inspiruje živou kreativitu a povzbuzuje generaci Z, aby využila svou jedinečnost jako superschopnost. Vyvinuli jsme novou osvěžující vizuální identitu a platformu, se kterou se mohou fanoušci značky Mirinda ztotožnit – takovou, která této generaci dává sílu vzdorovat konformitě a místo toho přijmout sebevyjádření,“ říká Eric Melis, viceprezident globálního marketingu značky PepsiCo.
Navíc designéři logo Mirinda oživili jasnějším zeleným odstínem a ostřejšími rohy s čistšími liniemi, které posilují rozpoznatelnost a čitelnost. Dříve byly tvary písmen v logu mírně roztřepené a vyznačovaly se ostrými hranami tam, kde jsou nyní rovné linie, konkrétně u písmene „N“. Také písmena nyní sedí na stejné základní linii, zatímco dříve byla roztřesená a rozptýlená se svou základní linií. Nové velké „M“ za tvary písmen připomíná původní logo značky, ve kterém byl text Miranda překryt velkým zeleným „M“.
Každá z více než 50 příchutí – včetně zeleného jablka, pomeranče, ananasu, jahody a melounu – se vyznačuje živou barevnou paletou, která odráží dané ovoce. Společnost PepsiCo navíc do celé identity vpletla prvky pohybu. Najdete zde točící se kulovité tvary, bubliny a hravé ilustrace ovoce, které vesele plavou na jednom limonádovém hřišti.