
Agentura Echo redesignuje výrobky značky Kleenex
Agentura Echo, která se zabývá designem značek, změnila vzhled výrobků Kleenex od Kimberly Clark. Zjednodušený redesign přinesl výrazné barvy a důraz na ikonické zobrazení na etiketě. Nový design se objevuje ve všech variantách, včetně krabiček, kapesních balení a ubrousků.
Podle společnosti Echo design přináší výrobkům definovanou pečeť kvality a identifikace, což kromě celkového vyniknutí na trhu vede k efektivnější navigaci v regálech na různých trzích napříč Evropou.
„Vizuální design je velmi zajímavý. Potřebovali jsme zajistit, aby byl redesign působivý a aby ho lidé snadno rozpoznali. Díky odvážnému použití barev, propracované ikonografii založené na výhodách a využití estetiky zakořeněné v DNA značky jsme značku výrazně posunuli kupředu a zároveň zachovali silnou zapamatovatelnost značky na regálech,“ říká Nigel Ritchie, kreativní ředitel společnosti Echo.
„Klíčovou výzvou pro společnost Echo bylo vytvořit jednotný design produktů v rámci uceleného portfolia, udržet stávající věrné zákazníky a zároveň oslovit nové, mladší zákazníky. Nový design vystihuje podstatu značky s jedinečným vzhledem Kleenex, který je působivý v regálech a atraktivní v domácnostech,“ dodává Lucy Fretwellová, manažerka designu ve společnosti Kleenex.