
Hunt Hanson mění design japonské značky Miso Tasty
Nezávislá agentura Hunt Hanson, která se zabývá designem značek, nedávno redesignovala současnou japonskou značku Miso Tasty k jejímu 10letému výročí.
Úkolem bylo dostat značku odvážně a hrdě do popředí a zároveň zachovat jedinečnou autenticitu Miso Tasty jako značky, která si potrpí na chuť, kvalitu a své japonské kořeny. Nový design značce dodává větší význam a sebevědomí, protože dává spotřebitelům možnost proměnit jídlo z průměrného na mocné pomocí misa.
Víčka sklenic nyní zdobí charakteristický vzor značky, který obalu dodává punc osobitosti a zároveň zvyšuje jeho rozpoznatelnost v regálech. Je opatřený pečetí „Made in Japan“.
Komunikaci na celém obalu agentura Hunt Hanson zjednodušila, aby spotřebitelé snáze pochopili produkt, zatímco krásná fotografie Bonnie odráží osobní příběh značky s vřelostí a šarmem.
„Chtěli jsme, aby byla značka na regálech výraznější a přístupnější. Museli jsme omezit nepořádek a zaměřit se na klíčové vizuální prvky, které ztělesňují vzrušení a nezkrotného ducha značky. Poté je zviditelnit způsobem, který je zapamatovatelný a smysluplný,“ říká Nick Hanson, spoluzakladatel a kreativní ředitel společnosti Hunt Hanson.