Studio Appartement 103 rebranduje značku gin Big Kahuna
Studio Appartement 103 navrhlo obal pro novou značku ginu Big Kahuna společnosti Perola Spirits s příchutí ananasu. Rebrand zahrnoval návrh tvaru a podoby lahví, uzávěrů na míru, vizuální identitu a grafický návrh přepravních obalů.
Havajský destilát ananasové příchutě přímo přenáší spotřebitele do uvolněného a hravého stavu mysli. Designová agentura uvedla, že tvar lahve byl výzvou pro technický design s využitím nové technologie vyfukování.
Zatímco ginu při spotřebě v lahvi ubývá, sklo odhaluje reliéfní vnitřní vzor, který dává tušit ananasové ovoce. Této inovace, která dává láhvi život, Appartement 103 dosáhl tím, že reliéfní skleněný vzor byl vytvořený uvnitř láhve, nikoliv vně, jak bývá zvykem.
Výrazná barevnost etikety
Celkový tvar, doplněný na míru vyrobeným laserem gravírovaným uzávěrem, vyjadřuje moderní a hravý vzhled ananasového plodu. Grafický design etikety dokonale plní svou roli a vnáší do ní odvahu díky výrazné barevnosti. Reliéfní povrchová úprava a bodové laky dodávají celkové prezentaci rafinovanost.
„Značka Perola Spirits se vyznačuje vysokou kvalitou. Projekt Big Kahuna byl pro společnost Perola dosud nejvýznamnějším počinem v oblasti tvorby značky a s jeho výsledky nemůžeme být spokojenější. Talentovaný tým Appartement 103 skvěle přetvořil naši vizi v ohromující a ikonickou vizuální identitu značky. Přestože jsme se vzhledem k inovativní povaze obalu setkali s různými výzvami, společnost Appartement 103 se jim postavila čelem a pilně s námi spolupracovala na jejich překonání. Jsme jim vděčni za jejich výjimečnou práci,“ říká Arno Schmid-Egger, generální ředitel společnosti Perola Spirits.