Fanta oznamuje vůbec první redesign značky ve spolupráci s JKR
Gigant v oblasti nealkoholických nápojů, společnost Fanta, oznámil vůbec první globální změnu identity značky s „jasným a odvážným“ moderním designem. Redesign značky vedl tým Coca-Cola Global Design ve spolupráci s designovou agenturou Jones Knowles Ritchie (JKR).
K dispozici je nové logo a vlastní typografie. Barevný systém značky se skládá ze zákazníků známých barev – grafický systém je navíc podpořen ilustracemi, které vytvořil brazilský umělec Lucas Wakamatsu. Podle společnosti Coca-Cola má nový design produktů Fanta evokovat, že pít Fantu je zábava.
„Vizuální design je pro nás velmi důležitý. Chtěli jsme ztvárnit značku, která si cení spontánní hry a jejího přínosu. Tím, že jsme přesunuli pozornost tak, aby odrážela postoj, se nám podařilo oživit přednosti značky Fanta a znovu získat hravost, která osloví zákazníky všech věkových kategorií,“ říká Rapha Abreu, globální viceprezident pro design ve společnosti The Coca-Cola Company.
„Identita značky Fanta, a zejména její logo, prošla od 40. let minulého století do současnosti významným vývojem. Při tomto osvěžení jsme se snažili promyslet každý prvek značky tak, aby byl odvážný a ikonický a my tak mohli zajistit, že obstojí ve zkoušce časem a bude rozpoznatelný po celém světě,“ dodává Sue Murphyová, vrchní ředitelka pro design ve společnosti The Coca-Cola Company.