logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí akce
    • Zahraniční akce
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Webináře OBALKO Overtime
    • Report z kongresu OBALKO 8
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Zpětný odběr PET lahví a plechovek spotřebitele oslovil. Za tři měsíce testování vrátili přes...
  • STOCK Plzeň-Božkov uvádí na trh tři nové příchutě předmíchaných drinků v plechovkách Společnost...
  • Čeští letci z RAF na etiketě limitované edice rumu Heffron Již počtvrté vzdává značka Heffron...
  • Společnost Mars zkouší ve Velké Británii papírové obaly Po úspěšném zavedení v Austrálii...
  • Vítejte v Mondi Bupak Mondi Bupak sídlí v Českých Budějovicích – v srdci jižních Čech, 150 km...

Ikonická lahev od Becherovky je ústředním motivem nové kampaně

23. března 2023
Design 0
470
Ikonická lahev od Becherovky je ústředním motivem nové kampaně

Ikonická lahev od Becherovky je ústředním motivem nové kampaně

Becherovka spouští novou komunikační kampaň s názvem Originál Bitter 1807. Odkazuje v ní na historii a tradici bylinného likéru, který se vyrábí v Karlových Varech nepřetržitě od roku 1807. Hlavní roli v reklamních spotech sehrála ikonická lahev, která je pro Becherovku typická. Kampaň běží od 20. března v TV, během jara se objeví i v digitálních kanálech, na sociálních sítích a v outdooru.

Becherovka byla jedním z prvních hráčů v kategorii bitter a už více než 200 let se drží své receptury a svých hodnot. Nová komunikace stojí na několika pilířích. Hlavním je lahev, kterou i v siluetě poznají tři čtvrtiny české populace.

„Becherovka má ikonickou lahev. Nová kampaň je v podstatě jen o ní. Žádní nadšení konzumenti na baru. Jen interpretace lahve, jejích vlastností a historie,“ říká Marek Linhart, kreativní ředitel YYY agency, která nový spot pro Becherovku zrealizovala.

Legendární lahev

Legendární plochý tvar lahve navrhl pro Becherovku v roce 1866 Karel Laube a od roku 1907 se odlévá z typického zeleného skla, i proto je ve spotu jednou tvořena ze skleněných krystalků a v jiném zase z bylin, odkazujících na tajemnou recepturu.

„Touto komunikací chceme vybudovat silné povědomí o tom, z čeho je produkt vyroben a jaké hodnoty reprezentuje. Ikonickou lahev propojujeme s novým sloganem Originál Bitter 1807. Ten odkazuje na naši originální recepturu, unikátní neměnnou hořkosladkou chuť a dlouhou tradici, což podtrhuje i hlavní headline Svět se mění, chuť zůstává,“ komentuje kampaň Pavel Geschmay, marketing manager společnosti Jan Becher Pernod Ricard.

Nezaměnitelná estetika nového vizuálu

Agentura YYY pro Becherovku vytvořila zcela nový vizuální svět s nezaměnitelnou estetikou, který maximálně využívá barevnou paletu značky a s lahví zachází jako s klenotem. Hudební doprovod složil multiinstrumentalista a skladatel Karel Havlíček.

„Becherovka je česká klasika. Nová komunikace má ukázat, že i tradiční značka dokáže být svěží, současná, a překvapivě i zábavná,“ říká Josef Havelka, dlouholetý strategický konzultant značky.

Nové spoty jsou ke zhlédnutí zde.

Nová kreativa přenáší Becherovku do dnešního světa. Při vývoji kampaně byla využita umělá inteligence a hlavní spoty jsou tvořené plně ve 3D s pomocí počítačové animace. Render jednoho 10sekundového spotu probíhal na 30 strojích a zabral 6 hodin. Doplňkové formáty ale využívají pro kontrast řemeslně náročnou ruční animaci. Výrobu si vzala na starosti produkce Bistro Films a režisérské duo Wolfberg–Přemysl Ponáhlý a Jan Kalvoda. Postprodukci obstaralo studio PFX.

„Výrobní proces byl velkou výzvou, většina výstupů se totiž realizovala v postprodukci, full CGI. Díky odvaze a představivosti klienta se nám vše povedlo dokončit v efektivním čase a jsme opravdu hrdí na výsledek,“ hodnotí spolupráci Anastasia Sochneva, account team leader YYY agency.

Související články:

Limitovaná edice Becherovky v ukrajinských národních barvách Monster Energy uvádí na trh novou variantu nápoje Lewis Hamilton s nulovým obsahem cukru Tyčinka Kofila ke 100. výročí v nových obalech od studentů designu

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte nejnovější newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

Vítejte v Mondi Bupak

Vítejte v Mondi Bupak Mondi Bupak sídlí v Českých Budějovicích – v srdci jižních Čech, 150 km jižně od Prahy a 200 km severozápadně od Vídně. Vyrábíme vlnitou lepenku, která se v našem integrovaném výrobním závodě mění na obalová řešení z vlnité lepenky. Zaměřujeme se zejména na výrobu vysoce kvalitních krabic z vlnité lepenky, jež […]

Společnost Geis přebírá většinový obchodní podíl ve společnosti Quehenberger

Společnost Geis přebírá většinový obchodní podíl ve společnosti Quehenberger Skupina Geis vstupuje do společnosti Quehenberger Logistics (Augustin Quehenberger Group GmbH) a se zpětnou platností od 1. ledna 2023 přebírá většinový podíl ve výši 66 % obchodních podílů. Zbývajících 34 % drží předchozí většinový vlastník Christian Fürstaller, který bude nadále řídit podnik ve stávající organizační formě a se […]

SAPRIL postaví nový závod na výrobu obalů z vlnité lepenky

SAPRIL postaví nový závod na výrobu obalů z vlnité lepenky Zcela novou továrnu na obaly z vlnité lepenky postaví česká společnost SAPRIL, která již více než dvacet let působí na trhu s obalovými materiály. Od města Most k tomu získala pětihektarový pozemek v průmyslové zóně Joseph. Prodej pozemku schválilo zastupitelstvo města Mostu. SAPRIL (jenž je […]

Obaly: Biomasa v hlavní roli

Obaly: Biomasa v hlavní roli Současný trend k udržitelnosti vede mnohdy k inovativním postupům při výrobě papíru. Papírna Aloisov a.s., která je jediným výrobcem trávového papíru v České republice, posunula tuto hranici ještě dále. Ve spolupráci s několika výzkumnými pracovišti vyvinula papír ze slámy a listí. Výrobek splňuje veškerá mechanicko-fyzikální kritéria, potřebná pro využití v obalovém průmyslu. Vznikají tak například papírové […]
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ STUDIO s.r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 63987317
www.atoz.cz

Bezplatná registrace k odběru emailového zpravodajství SB News ZDE.
Sledujte naše profily na LinkedIn, Facebook a Twitter
Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required