
FutureBrand aktualizovala design a maskota Nesquik od Nestlé
Dlouhodobě zavedená značka mléčných koktejlů Nesquik od společnosti Nestlé změnila svou značku ve spolupráci s designéry společnosti FutureBrand. Středobodem nového designu je maskot Nesquiku Quicky, který byl přepracován pro digitální budoucnost. Se zaměřením na účel a relevanci.
Společnost FutureBrand uvedla, že inspiraci hledala v digitálním světě, ve kterém si hraje nová generace, a čerpala podněty z počítačových animovaných filmů a herního průmyslu, aby přinesla současnou relevanci a skutečnou životnost.
Agentura také vytvořila na míru písmo Nesquik Sans, jehož estetika odráží hravou a zábavnou osobnost značky. V novém logu se navíc objevuje animovaný mléčný cákanec.
„Věděli jsme, že musíme z Quickyho opět udělat skutečnou ikonu značky, a tím, že jsme vyvinuli jeho charakter, jsme mu otevřeli dveře k tomu, aby zaujal nové publikum a ohnul se do nových produktových řad. Vytvořit „Quickyho svět“ a přenést ho do nového svěžího teritoria bylo velmi obohacující a my se nemůžeme dočkat, až ho uvidíme ožívat na obalech i online,“ říká Stephen McGilvray, výkonný kreativní ředitel FutureBrand.