
Inspirace z Austrálie: Limitovaná edice čokolády Dairy Milk v obalech s kultovními australskými sportovními okamžiky
Za novou Inspirací ze Světa balení se vypravíme do Austrálie, zemí kde sportům vládne kriket, ragby nebo v poslední době fotbal. Společnost Cadbury Australia si v rámci své kampaně „A Cheer & A Half“, která podporuje australské sportovní kluby prostřednictvím darů a dobrovolnictví, posvítí na sportovní ikony a slavné sportovní momenty vydáním speciální edice čokolád Dairy Milk.
Prostřednictvím této celonárodní iniciativy vyzývá společnost Cadbury své fanoušky, aby věnovali svůj čas nebo trochu finanční podpory svým místním klubům. V rámci kampaně bude k dispozici limitovaná edice deseti obalů Dairy Milk, které navrhla společnost Bulletproof a obal vyrobila společnost Amcor.
Prostřednictvím QR kódu umístěného na obalu se mohou Australané dostat k informacím o kampani a o tom, jak se mohou zapojit do její podpory. Naskenováním QR kódu získají přístup k adresáři místních registrovaných klubů, kde mohou přispět nebo se přihlásit jako dobrovolníci.
Sportovní kluby potřebují pomoc
Podle zprávy Australské sportovní nadace není téměř polovina (42 %) místních sportovních klubů schopna zajistit dostatek dobrovolníků, aby zůstaly životaschopné. Proto společnost Cadbury zvýšit počet dobrovolníků a pomoci tak zachovat budoucnost sportu v Austrálii.
Sportovci uvedení na obalech byli vybráni proto, že ztělesňují ducha velkorysosti na hřišti i mimo něj. Jde například o fotbalistu Adama Goodese, který vstřelil vítězný gól s přetrženým zkříženým vazem, nebo parasurfaře Sama Blooma, který je australským i světovým mistrem.
„Doufáme, že sdílením těchto příběhů s australskými rodinami inspirujeme štědrost v komunitě, ukážeme sílu spojení prostřednictvím sportu a povzbudíme lidi, aby se více zapojili do činnosti svých místních sportovních klubů. Nyní více než kdy jindy potřebují sportovní kluby naši pomoc, aby podpořily budoucnost sportu v Austrálii,“ píše firma Cadbury Australia ve svém prohlášení.