7UP má nový design doplněný o citrusovou barvu
Značka 7UP od společnosti PepsiCo. nedávno představila nový osvěžující moderní design a zároveň upevnila svou mezinárodní pozici, která přináší do každodenního života okamžiky „UPliftment“. Posláním 7UP je nabídnout odpočinek od všednosti každodenního života tím, že přináší momenty UPliftment, pozitivitu a překvapení.
7UP představuje novou identitu značky s motem „New Get Up, Same 7UP“. Svěží systém vizuální identity je první zásadní změnou po více než sedmi letech, jde o design, který lépe vystihuje podstatu značky v souladu s její mezinárodní platformou.
Design zachovává ikonickou charakteristickou zelenou, ale díky přidaným pikantním citrusovým tónům přináší nový, energický a povznášející pocit a zároveň stále ukazuje svěžest jedinečné chuti ZUP. Nový design zákazníci uvidí na lahvích a plechovkách 7UP a 7UP Zero Sugar a od března 2023 a bude ho doprovázet multimediální kampaň.
Design zachovává tradiční 7UP zelenou
„Společnost PepsiCo se rozhodla, že investuje do změny designu 7UP: „UPliftment je koncept, který rezonuje s lidmi po celém světě. Naše nová vizuální identita pro 7UP byla inspirována především tím, jak značka v průběhu své historie vytvářela momenty UPliftment,“ uvádí Mauro Porcini, SVP & Chief Design Officer společnosti PepsiCo.
„Tým designu a inovací společnosti PepsiCo vytvořil jasný a sebevědomý systém vizuální identity, který bude mít odezvu napříč kulturami, regiony a jazyky. Nový 7UP se vyznačuje charakteristickou průraznou zelenou, ale i přidanými citrusovými odstíny a výraznými vysoce kontrastními liniemi, které znázorňují pocit vzestupné energie,“ dodává Porcini.
Nová vizuální identita 7UP bude celosvětově zavedena od března 2023, a to na všech trzích počínaje Bangladéšem, Čínou, Egyptem, Indií, Irskem, Latinskou Amerikou, Pákistánem, Saúdskou Arábií, Velkou Británií a všemi evropskými trhy.