Voda GEN Z v recyklovatelných hliníkových lahvích s naivní počítačovou grafikou z 90. let
Voda GEN Z narušuje průmysl balených vod, protože sází na postoje generace Z – tedy ochranu planety, cirkulární ekonomiku a zdravý životní styl. GEN Z voda, pojmenovaná po generaci, která je podnikavá, vyzývá ke změně, hledá souvislosti a chce být slyšet. Balená voda vyčnívá z moře všedních lahví svými jasnými barvami a jedinečnými postavami inspirovanými zvířaty ve fantazijních prostředích, jejichž cílem je sjednotit generaci a nabídnout úlevu všem pijákům vody od nepořádku dnešního světa. Branding navrhla agentura Day Job.
Odvážné a retro kreativní návrhy značky mají být začátkem dialogu, vyvolat úsměv nad kombinací neočekávaných prvků a scénářů a poskytnout zdroj spojení pro všechny spotřebitele. Spotřebitelé se mohou spojit přes svérázná zvířátka GEN Z, retro-pocit nebo pocit nostalgie, který láhev poskytuje, a značku, která usiluje o ukončení plastového znečištění pro lepší budoucnost.
„Nejsme jen průměrná společnost stáčející minerální vody a spotřebitelé si toho všimnou, když poprvé vezmou do ruky láhev GEN Z. Doufáme, že je zaujme recyklovatelný hliník, ze kterého lahve jsou a také retro grafika z dob počátků internetu a obecně počítačové grafiky z 90. let,“ říká Doug Batie, zakladatel a generální ředitel společnosti GEN Z Water.
S cílem skoncovat se znečištěním plasty na jedno použití najdou spotřebitelé novou vodu GEN Z v nekonečně recyklovatelných hliníkových lahvích, určených k opětovnému uzavření, opětovnému plnění a opětovnému použití. GEN Z nabízí udržitelnou alternativu k jednorázovému plastu se 100% recyklovatelnými lahvemi vyrobenými z hliníku, které při recyklaci neztrácejí svou kvalitu a jsou zpět na polici již za 60 dní.