
Agentura Hulsbosch osvěžila design pro Kleenex
Kreativní studio Hulsbosch provedlo strategický redesign obalů pro řadu kapesníčků Kleenex pro Kimberly-Clark Australia, přičemž kapesníčky a obaly do krabic byly certifikovány Forest Stewardship Council.
„Na základě výzkumu se přepracování obalů kapesníčků pro australský trh, které jsou nezbytností pro domácnost, rozšířilo na produkty jako Everyday, Large & Thick, Soft & Thick a Wellbeing Kleenex 2vrstvé a 3vrstvé pleťové ubrousky,“ vysvětluje Mikey Hart, kreativní ředitel společnosti Hulsbosch.
„Domov je místo, kde lidé vyjadřují svou osobnost pomocí předmětů. Spotřebitelé také dnes více pracují z domova nebo prostě více zůstávají doma a hledají trochu luxusu, který jim pomůže stylizovat jejich domov a může pozvednout jejich životní prostory. Přepracovali jsme řadu Kleenex, abychom zvýšili preference a zapojení jako žádaný domácí produkt,“ říká Hart.
Výsledkem je revitalizované portfolio s několika osvěženými oblíbenými položkami, jako jsou květiny, štěňata a koťata. Své místo mají i abstraktní vzory nebo ilustrace evokující cestování jako například australské pláže. Nový prémiový design zlepšuje navigaci nakupujících ve výběru produktu.
Nová verze obličejových kapesníčků Kleenex je v současné době k dispozici na policích v předních supermarketech a maloobchodních farmaceutických prodejnách po celé Austrálii.