
Pilsner Urquell a jeho vánoční pop-up stánek
Plzeňský Prazdroj letos umístil svůj pop-up story, který minulý rok u zákazníků bodoval, do tří obchodních center — pražského Westfield Chodov, plzeňské Olympie a bratislavského centra Nivy — a nabízí v něm svůj svátečně laděný merchandising.
„Vánoce a Pilsner Urquell patří k sobě, proto jsme chtěli během adventu nabídnout spotřebitelům pivo v dárkovém balení i další dárky také jinde než jen v našem pivovaru nebo v našem eshopu,“ vysvětluje Kristýna Tereková, marketingová manažerka značky Pilsner Urquell.
O návrh a provedení vánočního popup obchodu se postarala agentura BTL partner a media, která pro brandy patřící pod Plzeňský Prazdroj realizovala projekty již v minulosti.
„Cílem bylo, aby design stánku obsahoval atributy značky, ať už jde o barevnost nebo o symboly jako je Jubilejní brána, půllitr či logo. Materiály, kterým vévodí dřevo, jsme volili tak, aby odrážely prémiovost značky a celkově byl stánek pro návštěvníky atraktivní,“ popisuje zadání Kristýna Tereková.
Variabilní stánky
„Lze z nich odstranit vánoční prvky a používat je i při jiných příležitostech. Dokonce je možné spojit dva stánky a vytvořit z nich jeden velký,“ zdůrazňuje marketingová manažerka brandu Pilsner Urquell.
Značka tak již nyní počítá, že je v příštím roce využije na festivalech a dalších akcích. Objevit by se měly na Mezinárodním filmovém festivalu v Karlových Varech, slovenském hudebním festivalu Grape nebo na Pilsner Fest v plzeňském pivovaru.
Ač pípu v tomto „pivním stánku“ nenajdete, u zákazníků se prý těší oblibě.
„Reakce lidí na samotný stánek i na naše produkty jsou velmi pozitivní, a to ve všech třech městech. Mezi nejprodávanější patří vánoční litrová lahev Pilsner Urquell v dárkovém balení, vánoční ponožky, zimní čepice nebo nový zimní svetr,“ vypočítává Kristýna Tereková.