logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí akce
    • Zahraniční akce
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Webináře OBALKO Overtime
    • Report z kongresu OBALKO 8
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Jogurty od společnosti ASDA mají označení „best before“, které nahradilo datum spotřeby Britská...
  • Kaufland a Lidl spustí pilotní projekt zpětného odběru PET lahví a plechovek Řetězce Kaufland a...
  • SVVL: Opětovné použití materiálů nemusí být ekologičtější než jejich okamžitá recyklace Evropská...
  • Pringles bez plastových víček, pouze s fóliovým těsněním Značka Pringles od Kellogg’s Australia...
  • Studio Butterfly Cannon stojí za limitovanou edicí láhví pro Stoli Vodku Designová poradenská...

McDonald´s v nové kampani přibližuje životní cyklus rPET lahví

16. prosince 2022
Udržitelnost 0
352
McDonald´s v nové kampani přibližuje životní cyklus rPET lahví

McDonald´s v nové kampani přibližuje životní cyklus rPET lahví

Řetězec McDonald´s ve spolupráci s firmou Kofola ČeskoSlovensko v letošním roce ohlásil, že přechází na prodej minerální vody Rajec výhradně v lahvích z recyklovaného PETu (rPET). Díky tomu dojde k úspoře více než 26 tun plastu ročně. Proces rPETu nyní společnost v rámci zimní kampaně představuje i fanouškům na sociálních sítích, a to ve formátu videí s rPET lahví v hlavní roli.

Zavedení rPET lahví do provozu všech českých restaurací McDonald´s proběhlo médii již letos na začátku léta. Nyní se společnost zaměřuje na své zákazníky a fanoušky především na sociálních sítích a YouTube, kde jim celý proces vysvětluje pomocí videí s rPETkou v hlavní roli a také loop (krátkých dokola se opakujících) videí. Ta jasně odkazují na hlavní princip – k uzavřenému stále se opakujícímu cyklu, který výrobu i život rPET lahví vystihuje. V popisku pak zájemci najdou základní informace o procesu výroby, recyklaci a znovupoužití. „Tato témata nemusí být jen o číslech. Proto jsme se rozhodli jít cestou kreativních a neotřelých videí a loopů umístěných na sociálních sítích a YouTube. Videa hravým, ale zároveň poučným způsobem vysvětlují přínosy rPET lahví a formát nekonečně se opakujících gifů prezentujeme naše dvě hlavní myšlenky – obnovitelnost a udržitelnost,“ říká Jitka Pajurková, ředitelka komunikace a PR společnosti McDonald´s ČR.

Zavedení vody Rajec v rPET obalech je dalším krokem společnosti k šetrnějšímu podnikání, zároveň je součástí dlouhodobé kampaně na podporu udržitelnosti s názvem Naše protože. V rámci ní minulý rok například společnost umístila pro podporu lokální biodiverzity ptačí budky a hmyzí hotely do okolí svých restaurací, představila projekt Trash Patrols, tedy uklízecí čety složené ze zaměstnanců a dobrovolníků, které uklízí okolí restaurací či oblíbená výletní místa v regionech, nebo navázala spolupráci s písničkářem Pokáčem. „Odpovědné podnikání s důrazem na ohleduplnost vůči životnímu prostředí je dlouhodobě jedním z hlavních pilířů společnosti McDonald´s, a to nejen ve světě, ale i u nás. Kampaní Naše protože a jejími dílčími projekty se snažíme zákazníkům i široké veřejnosti prezentovat naše udržitelné kroky, čísla i statistiky trochu zábavnější, nenásilnou ale stále jasnou a srozumitelnou formou,“ dodává Jitka Pajurková.

O komunikaci společnosti na sociálních sítích se stará agentura Follow Bubble, která také stojí za videi ze života rPETky. PR komunikaci zaštiťuje agentura MSL.

 

Související články:

McDonald’s díky pramenité vodě Rajec v recyklovaných PET lahvích ušetří ročně 26 tun plastu Kaufland a Lidl loni omezily používání plastů v obalech vlastních značek téměř o pětinu Müller sníží každoroční spotřebu plastů pomocí nového rPET kelímku „Nekonečný sáček“ na pečivo v Kauflandu

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte nejnovější newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

Veletrh CCE International 2023 se blíží

Veletrh CCE International 2023 se blíží CCE International, 6. mezinárodní veletrh výrobků z vlnité a skládané lepenky, znovu otevře své brány od 14. do 16. března 2023 v německém Mnichově. Jako jediný evropský veletrh produktů pro výrobu a zpracování vlnité a kartonové lepenky je CCE International významným místem setkání odborníků z tohoto odvětví. Veletrh nabízí […]

Případová studie: Společnost Lindt nahrazuje plasty vítězným obalem z kartonu

Případová studie: Společnost Lindt nahrazuje plasty vítězným obalem z kartonu Společnost Lindt & Sprüngli GmbH vyvinula ve spolupráci s Cardbox Packaging Wolfsberg GmbH nový úspěšný obal na své čokoládové berušky. Balení čokoládových berušek už tak nenajdeme v plastovém obalu, ale v kompletně recyklovatelném kartonovém obalu, který má podporovat udržitelnost, a zároveň si uchovává atraktivní vzhled pro spotřebitele.  Přidaná hodnota obalu spočívá také […]

Řešení jménem Agilox: chytré manévry mezi regály s naprostou přesností

Řešení jménem Agilox: chytré manévry mezi regály s naprostou přesností Příští rok v únoru uplyne přesně 30 let od chvíle, kdy na trh vstoupila společnost Amtech. A za tři dekády se na něm zabydlela víc než viditelně – ve svém oboru se vyšvihla mezi elitu. Od prvotních dodávek jednotlivých technologických zařízení se postupně propracovala ke […]

Vepak uvádí na trh Bag in Box sáčky!

Vepak uvádí na trh Bag in Box sáčky! Společnost Vepak, český výrobce plastových obalových materiálů, uvedla do provozu novou linku na výrobu Bag in Box sáčků. Firma s dlouholetou tradicí a stabilním místem na trhu se snaží neustále rozvíjet a technologicky posouvat. Inovativní technologie umožnují vyrábět velmi kvalitní fólie a sáčky, dle přání zákazníků, při […]
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ STUDIO s.r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 63987317
www.atoz.cz

Bezplatná registrace k odběru emailového zpravodajství SB News ZDE.
Sledujte naše profily na LinkedIn, Facebook a Twitter
Šéfredaktor
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required