
Lahve vodky Božkov získaly inovovaný design
Nový design svého portfolia vodek, který prošel během několikaletého vývoje zásadní proměnou, představila značka Božkov. Za novým designem stojí agentura Fiala & Šebek. Ta využila kontrastu modré a bílé barvy, jež dohromady působí kompaktním dojmem. Zároveň došlo k zpřehlednění informací na etiketě láhve.
Moderní a prémiový vzhled odráží podle výrobce kvalitu a poctivost značky, jak ji vnímají spotřebitelé. „Po několikaletém výzkumu a vývoji je nám potěšením, že můžeme představit nový design a současně potěšit spotřebitele, kteří dávají přednost alkoholickým nápojům s nižším obsahem alkoholu, novinkou Božkov Jemná 30 %. Věříme, že se bude našim spotřebitelům líbit a doufáme, že stejně jako naše klasická vodka, se i ta s nižším obsahem alkoholu bude těšit velké oblibě,“ vysvětluje Michal Jakl, group brand manager společnosti Stock Plzeň-Božkov. Vzhled obalu vychází z úspěšného designu celého portfolia značky Božkov.
Současně se změnou designu startuje prodej novinky Božkov Jemná. Jde o vodku se sníženým obsahem alkoholu, jejíž uvedení na trh reaguje na vzrůstající oblibu nápojů s nižším obsahem alkoholu.