logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí akce
    • Zahraniční akce
  • SB NEWS
    • Nejnovější vydání newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Webináře OBALKO Overtime
    • Report z kongresu OBALKO 8
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Automatizace výroby už dávno není složitá ani nedostupná. Díky společnosti FANUC může dnes...
  • Mondi rozšiřuje spolupráci s německým výrobcem soli Südwestdeutsche Salzwerke AG (SWS), známým...
  • Spotřeba obalových materiálů z bioplastů poroste celosvětově přibližně o 10 % ročně. Do roku...
  • Společnost Stepa, český výrobce a zpracovatel papírových a obalových řešení, rozšiřuje své...
  • Logistický sektor stojí na prahu zásadných zmien. Globálne dodávateľské reťazce čelia tlaku...

Moris design přizpůsobuje rebrandované prodejny měnícím se potřebám zákazníků Teta drogerie

30. listopadu 2022
Technologie 0
1517
Moris design přizpůsobuje rebrandované prodejny měnícím se potřebám zákazníků Teta drogerie

Moris design přizpůsobuje rebrandované prodejny měnícím se potřebám zákazníků Teta drogerie

Výrazný vějíř v růžových a žlutých odstínech představující paletu barev nebo také nalakované nehty: prodejnu Teta dnes všichni poznají na první pohled. A není divu. Jasné exteriérové značení, které zákazníky přivede až do prodejny, bylo jedním z hlavních priorit nového designu od firmy Moris design. Primárním cílem však bylo navodit příjemnou a útulnou atmosféru soukromí, díky které se zejména zákaznice v prodejně cítí dobře a chtějí si nabízené produkty vyzkoušet a posléze i koupit.

Nový koncept stál především na veselých barvách z nového brand manuálu, vizuálně čistém prostředí a jedinečných prvcích poskytujících zákaznický zážitek. V některých prodejnách navíc do konceptu přibyly i části pro další služby — například lékárenské. Před devíti lety se otevřely v novém kabátě první tři prodejny, a tím pod vedením firmy Moris design započal rozsáhlý rebranding více než osmi set poboček v Česku a na Slovensku.

Edukativní prvky pomáhají zákazníkům s výběrem i orientací v prodejně

Prioritou nového konceptu bylo vytvořit útulné prostředí, kde se zákaznice rády zdrží delší dobu. Design veškerého vybavení je tedy založen na oblých tvarech a optimistických barvách převzatých z loga. Zákazníci si navíc mohou nákup zpestřit značkovou kávou z automatu nebo nechat děti sledovat pohádku v dětském koutku a mít tak na nákup větší klid. Díky podobným prvkům v novém konceptu zaznamenaly rebrandované prodejny nárůst tržeb i zákazníků, kteří se v prodejně zdrží déle, a tedy i více utratí. Moderní podoba prodejen navíc výrazně zvýšila znalost značky mezi nakupujícími. Úspěšnost a efektivitu nového konceptu ovšem nepotvrzují jen čísla společnosti Teta. Design koncept zaujal i odbornou porotu a v roce 2015 zabodoval na soutěži Effie Awards Czech Republic. V kategorii Ostatní služby získal první místo.

Čtyři sta prodejen za dva roky

Úspěšný koncept se podařilo implementovat rychle. Již za rok od první schůzky stihla firma Moris design rebrandovat prvních sto prodejen a v listopadu 2015 — pouhé dva roky od začátku rebrandingu — předala čtyřstou prodejnu v novém designu. Projekt zaměstnává pracovníky Moris design dodnes, kdy má firma na kontě již více než šest set předělaných poboček v Česku a přes dvě stě na Slovensku. Zavádění konceptu do dalších prodejen tak pokračuje i po devíti letech, kdy se ten původní rozšířil o další části pro nový sortiment. Navíc již dnes probíhá v některých pobočkách obnovení designu v podobě refitu, díky čemuž drží koncept krok s měnícím se světem retailu.

Držet krok se zákazníky

Zákaznické potřeby a očekávání se mění a drogistická síť na ně musí reagovat, upravuje sortiment, rozšiřuje služby a koncept prodejen musí se změnami držet krok. Například pobočka v Černošicích prošla lehkým refitem, v rámci něhož došlo k ucelení vzhledu sekce Dekorativní kosmetiky díky sjednocení všech stojanů. Refit také zvýraznil sekci Zdraví instalováním nových bočnic a světelné navigace. Podobu sekce vlasové péče pak oživilo nové názvosloví u barev na vlasy podle toho, jaký efekt produkty mají: „Chci být vidět!“ nebo „Chci perfektní krytí a péči navíc!“. Již z dálky tak zákazník vidí, kam jít, pokud hledá odvážnější odstín nebo pečující barvu.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

 

Čtěte nejnovější newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

FANUC nabízí udržitelná automatizační řešení pro všechny typy provozů

Automatizace výroby už dávno není složitá ani nedostupná. Díky společnosti FANUC může dnes automatizovat téměř každý podnik – jednoduše, efektivně a bez zbytečných nákladů. FANUC má více než 60 let zkušeností s vývojem robotů a systémů, které pomáhají firmám zvyšovat přesnost, produktivitu i kvalitu výroby. Mnoho lidí si stále myslí, že automatizace je drahá a […]

Vyšší kvalita tisku, kratší termíny. Stepa investuje do nové generace flexotisku Soma Optima 2

Společnost Stepa, český výrobce a zpracovatel papírových a obalových řešení, rozšiřuje své technologické kapacity o nový osmibarvový flexotiskový stroj Soma Optima 2. Instalace probíhá v závodě v Lanškrouně a ostrý provoz je plánován na začátek roku 2026. Nová technologie přináší výrazný posun v kvalitě, rychlosti a flexibilitě tisku – zejména u papírových materiálů s vyšší […]

Na trh přichází nová série strojů HQPP flexo Chroma X Pro

Koenig & Bauer Celmacch přichází s novou sérií High Quality Post-Print flexotiskových strojů Chroma X Pro. Tato inovovaná řada je výsledkem tříleté analýzy silných stránek a potenciálu nejvyšší výkonnostní řady flexotiskových strojů pro přímý potisk vlnité lepenky. Proč nová série Chroma X Pro? Nová série kombinuje stabilitu platformy Chroma High Tech s automatizací a výkonem […]

Syntegon představuje technologie a služby budoucnosti na veletrhu Fachpack

Na veletrhu Fachpack 2025 v Norimberku představí Syntegon v hale 1, stánek 257, jak lze výkonnou balicí technologii, komplexní služby a udržitelné procesy propojit do jednotného, uceleného přístupu. Od prvotního plánování přes uvedení do provozu až po neustálou optimalizaci provází společnost své zákazníky spolehlivě během celého životního cyklu stroje. V centru pozornosti stojí řešení služeb […]
Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

Web editor:
Filip Hubička
e-mail: filip.hubicka@atoz.cz

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru časopisu Svět balení, který ve čtvrtek jednou za 14 dní přinese do vašich e-mailových schránek informace o aktuálním dění ze světa balení.



Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required