
Inspirace ze Španělska: Cafe Del Mar likéry z Ibizy
Ikonické místo, které je celosvětově známé svými velkolepými západy slunce, divokými večírky a písečnými plážemi – to jsou Baleárské ostrovy, které nesou španělskou vlajku. Společnost Cafe Del Mar uvedla na trh novou řadu ginu a vodky, která podle ní „zachycuje ducha Ibizy“. Tým manchesterské brandingové agentury Creative Spark spolupracoval s ilustrátorem Darenem Newmanem.
Identita značky je inspirována řadou prvků jedinečných pro umístění baru na pobřeží a design místa konání. Daren Newman zahrnuje snový interiérový design Cafe Del Mar, který vytvořil Lluis Guell v 80. letech minulého století, bohyni slunce Sol – synonymum pro místo konání – jedinečný čistý středomořský vzduch plný kyslíku, vůni borovic a mořské trávy Posidonia Oceanica. A také zpodobnění oficiálního ibizského zvířete – gekona.
Velké plochy pokryté Posidonia Oceanica byly zničeny lodní dopravou a znečištěním, takže každý nákup láhve Cafe Del Mar podpoří ochranu Ibizy. Marketingová kampaň vzdělává, zvyšuje povědomí a aktivně pracuje na zachování tohoto místa světového dědictví.
„Tohle byl pro mě bucket list projekt. Cafe Del Mar jsem navštěvoval více než 15 let a pracovat na identitě značky jejich vlastních lihovin bylo splněným snem. Světově proslulý západ slunce jsme umístili do srdce identity a ve spolupráci s Darenem Newmanem jsme do designu lahví Cafe Del Mar vetkali jedinečné environmentální prvky Ibizy. Doufáme, že identita značky Cafe Del Mar vyvolá nostalgii dobrých časů na White Isle,“ říká zakladatel Creative Spark a kreativní ředitel Neil Marra.
„Tým v Creative Spark vytvořil krásnou identitu značky pro naši prémiovou řadu lihovin. Milujeme, jak design jedinečně začleňuje přirozené prostředí Baleár a umožňuje nám zvýšit povědomí o nebezpečích, kterým naše moře a oceány čelí. Západy slunce v Cafe Del Mar jsme si užívali po celá desetiletí a nyní si ho s touto krásnou lahví může vychutnat každý ze svého domova,“ dodává Alun Roselaar z Cafe Del Mar.