Cobra uvádí na trh nové plechovky inspirované pouličním jídlem
Společnost Cobra Beer nedávno představila nový design plechovky na oslavu pouličního jídla z celého světa. Vizuální podoba plechovky se totiž inspiruje panasijskými kulturami a kuchyněmi – od indické a čínské až po thajskou a japonskou.
Plechovky o objemu 330 ml obsahují motivy inspirované panasijskými kulturami a kuchyněmi – od indické a čínské až po thajskou a japonskou. Tímto krokem plánují zapojit novou generaci dobrodružných gurmánů, kteří chtějí prozkoumat různá světová jídla.
Design souzní s dlouholetým spojením Cobry s asijským jídlem jako oblíbeným doplňkem kořeněných příchutí. Plechovky jsou k dispozici ve vícečetných baleních po čtyřech plechovkách a jsou uzavřeny v recyklovatelném designovaném kartonovém obalu.
Osvěžující design inspirovaný pouličním jídlem
„Když jsme vytvářeli Cobra, chtěli jsme dosáhnout hladké a osvěžující chuti, která by doplnila řadu různých lahůdek. Naše nové designové plechovky nepochybně pomohou našim zákazníkům stavět na popularitě značky a generovat vyšší tržby,“ říká Lord Bilimoria CBE DL, zakladatel a předseda Cobra Beer.
„Kobra je již uznávána jako dokonalý partner asijských potravin a nové plechovky budou ideálním doplňkem při společenských příležitostech a domácích jídlech. Umělecký design nepochybně vynikne na poličce a pomůže maloobchodníkům upoutat oko zákazníka,“ dodává Kevin Fawell, off-trade obchodní ředitel společnosti Molson Coors Beverage Company.