logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí akce
    • Zahraniční akce
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Webináře OBALKO Overtime
    • Report z kongresu OBALKO 8
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Jogurty od společnosti ASDA mají označení „best before“, které nahradilo datum spotřeby Britská...
  • Kaufland a Lidl spustí pilotní projekt zpětného odběru PET lahví a plechovek Řetězce Kaufland a...
  • SVVL: Opětovné použití materiálů nemusí být ekologičtější než jejich okamžitá recyklace Evropská...
  • Pringles bez plastových víček, pouze s fóliovým těsněním Značka Pringles od Kellogg’s Australia...
  • Studio Butterfly Cannon stojí za limitovanou edicí láhví pro Stoli Vodku Designová poradenská...

Ariel přichází s novým ergonomickým balením s nižším obsahem plastů

21. října 2022
Udržitelnost 0
446
Ariel přichází s novým ergonomickým balením s nižším obsahem plastů

Ariel přichází s novým ergonomickým balením s nižším obsahem plastů

Značka Ariel od společnosti Procter & Gamble představuje svůj nový kartonový obal ECOCLIC, který se při zavírání jednoduše zacvakne. Obal byl navržen tak, aby jej díky designu šlo jednoduše otevřít a aby bylo jeho použití intuitivní, zároveň aby však zůstal zabezpečený před otevřením dětmi. Pokud by všichni uživatelé kapslí Ariel začali používat nový kartonový box ECOCLIC, mohli bychom v Evropě ušetřit více než 6 500 tun plastů ročně.

Nový kartonový box ECOCLIC je jedním z nejinovativnějších obalových řešení značky Ariel a jeho zdokonalování, které zahrnovalo i důkladné testování s více než 2 500 spotřebiteli po celé Evropě, trvalo déle než čtyři roky. Do testování se zapojili také rodiče malých dětí, osoby s poruchami obratnosti, zraku a kognitivních funkcí.

Omezení plastů v obalech

Nový kartonový obal Ariel ECOCLIC obdržel certifikát FSC a je plně recyklovatelný, takže ho lze jednoduše po spotřebování kapslí vyhodit do kontejneru na papír. Pokud by všichni uživatelé plastových boxů Ariel přešli na nové kartonové obaly, mohli bychom v Evropě ušetřit více než 6 500 tun plastů ročně.

Box ECOCLIC je z více než 70 % vyroben z recyklovaných vláken. Samotný produkt, kapsle Ariel, se vyrábí s nulovým odpadem z výroby, který by putoval na skládky. Tento krok je zásadním milníkem v rámci závazku značky Ariel pomoci snížit v Evropě do roku 2025 množství primárních plastů u svých produktů péče o tkaniny o 30 %.

Díky novému balení se také vejde na přepravní paletu o 48 % balení více, to znamená, že se na silnicích bude pohybovat o 19 % nákladních aut méně. To celkově uspoří 7,1 milionů kilometrů ročně.

UX design na prvním místě

Kromě menšího množství plastů je nově navržený obal Ariel ergonomičtější a po správném zaklopení se ozve hlasité „cvaknutí“, které informuje o tom, že byla krabička bezpečně uzavřena, což zaručuje bezpečí pro děti, které by chtěly krabičku otevřít.

Kartonový obal Ariel ECOCLIC má také nejnovější hmatové značení a je na něm využita unikátní technologie NaviLens, která pomáhá osobám s poruchami zraku, obratnosti nebo kognitivních funkcí. Označení ve tvaru pračky, které je vyraženo na vnější straně obalu, bylo vyvinuto společností P&G tak, aby pomohlo lidem se ztrátou zraku snadno identifikovat, že kupují prací prostředek. Technologie NaviLens je speciálně vyvinutý kód pro zrakově postižené. Po instalaci aplikace NaviLens mohou uživatelé naskenovat výrobek prostřednictvím fotoaparátu na svém mobilu a získat tak důležité informace o obalu a výrobku, a to buď zvukem, nebo velkým čitelným textem, a s velkou přesností lokalizace místa, kde se výrobek nachází, a to pomocí ozvučené rozšířené reality. Kódy NaviLens lze skenovat na více než 12krát větší vzdálenost než husté QR nebo čárové kódy.

„Tento nový kartonový obal je jednou z největších inovací značky Ariel. Investovali jsme do důkladného čtyřletého výzkumu, abychom jej zdokonalili, přičemž jsme se soustředili především na spokojenost našich spotřebitelů a zároveň jsme se snažili objevit udržitelné řešení, které by fungovalo pro mnoho lidí a nejenom pro omezenou skupinu. Jsme opravdu rádi, že se tvrdá práce vyplatila a my můžeme nabídnout inkluzivní obalové řešení, které snižuje množství plastů a zároveň zachovává vysoké standardy bezpečnosti dětí. To spolu s vynikající čisticí schopností Arielu při praních na nízké stupně představuje milník na naší cestě, jejímž cílem je pomoci snížit ekologickou stopu každého pracího cyklu,“ dodává Elvan Onal, senior viceprezident oddělení péče o tkaniny Procter & Gamble v Evropě.

Praní při nízkých teplotách bez kompromisů

Značka Ariel usiluje nejen o vytvoření udržitelnějších obalů, ale zároveň se zaměřuje i na účinnost při praní za nízkých teplot. Nové prací kapsle Ariel byly navrženy tak, aby díky technologii COOLCLEAN dokonale odstraňovaly skvrny i při praní ve studené vodě. Snadno odstraní i skvrny a škrob obsažený v potravinách, to znamená skvrny od pudinku, polévky, omáčky nebo těstovin. Díky specifické vůni navíc kapsle zanechávají tkaniny provoněné čistotou a svěžestí.

Zvolit při praní prádla nízkou teplotu je mnohem lepší pro naši planetu, protože více než 60 % uhlíkové stopy pracího prostředku pochází z fáze jeho používání, a to především kvůli ohřevu vody. To znamená, že kdyby každý v Evropě snížil teplotu praní ze 40 °C na 30 °C, mohli bychom ušetřit až 3,5 milionu tun CO2 ročně, což je stejné, jako kdyby zmizely ze silnic dva miliony aut. Praní ve studenější vodě je ale lepší i pro naše oděvy, které jsou tak více chráněné, a v neposlední řadě pro naši peněženku, protože při praní na 30 °C místo 40 °C spotřebováváme o 35 % elektrické energie méně.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte nejnovější newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

Veletrh CCE International 2023 se blíží

Veletrh CCE International 2023 se blíží CCE International, 6. mezinárodní veletrh výrobků z vlnité a skládané lepenky, znovu otevře své brány od 14. do 16. března 2023 v německém Mnichově. Jako jediný evropský veletrh produktů pro výrobu a zpracování vlnité a kartonové lepenky je CCE International významným místem setkání odborníků z tohoto odvětví. Veletrh nabízí […]

Případová studie: Společnost Lindt nahrazuje plasty vítězným obalem z kartonu

Případová studie: Společnost Lindt nahrazuje plasty vítězným obalem z kartonu Společnost Lindt & Sprüngli GmbH vyvinula ve spolupráci s Cardbox Packaging Wolfsberg GmbH nový úspěšný obal na své čokoládové berušky. Balení čokoládových berušek už tak nenajdeme v plastovém obalu, ale v kompletně recyklovatelném kartonovém obalu, který má podporovat udržitelnost, a zároveň si uchovává atraktivní vzhled pro spotřebitele.  Přidaná hodnota obalu spočívá také […]

Řešení jménem Agilox: chytré manévry mezi regály s naprostou přesností

Řešení jménem Agilox: chytré manévry mezi regály s naprostou přesností Příští rok v únoru uplyne přesně 30 let od chvíle, kdy na trh vstoupila společnost Amtech. A za tři dekády se na něm zabydlela víc než viditelně – ve svém oboru se vyšvihla mezi elitu. Od prvotních dodávek jednotlivých technologických zařízení se postupně propracovala ke […]

Vepak uvádí na trh Bag in Box sáčky!

Vepak uvádí na trh Bag in Box sáčky! Společnost Vepak, český výrobce plastových obalových materiálů, uvedla do provozu novou linku na výrobu Bag in Box sáčků. Firma s dlouholetou tradicí a stabilním místem na trhu se snaží neustále rozvíjet a technologicky posouvat. Inovativní technologie umožnují vyrábět velmi kvalitní fólie a sáčky, dle přání zákazníků, při […]
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ STUDIO s.r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 63987317
www.atoz.cz

Bezplatná registrace k odběru emailového zpravodajství SB News ZDE.
Sledujte naše profily na LinkedIn, Facebook a Twitter
Šéfredaktor
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required