Designové studio NOW vylepšuje balení nápojů Little Rick CBD
Little Rick, londýnská značka CBD (Cannabidiol – povzbuzující látka z konopí setého) nápojů, odhalila novou identitu značky a design obalů, který byl vyvinut ve spolupráci s kreativní agenturou NOW.
Úkolem bylo předefinovat a znovu objevit značku a vytvořit prémiovější identitu pro dospělé, která se více hodí k její vysoce hodnocené produktové řadě, která obsahuje více CBD než kterýkoli z jejích konkurentů. Navíc pochází z přírodního CBD oleje s úplným spektrem a nápoje neobsahují žádný laboratorně vyrobený prášek CBD, který používá mnoho jiných značek.
Agentura NOW vytvořila novou identitu značky, která působí mnohem prémiověji a dospěleji než její předchůdce. Na designu se podílel umělec Keith Haring, který se inspiroval v grafice surfařské kultury.
„Proces vytváření plnospektrálního CBD vyžaduje čas a péči a my jsme tento řemeslný prvek viděli jako něco, co můžeme také použít k informování vzhledu a dojmu,“ říká Marc Donaldson, vedoucí designu ve společnosti NOW.
„Chtěli jsme, aby z produktu vyzařovala dospělost, rafinovanost a odvaha. Spotřebitele by obal měl na první dobrou oslovit a dát mu dobrý vibe, když nápoj pije,“ dodává Donaldson.
Nový design plechovky, který odráží způsob, jakým žijí online značky přímo pro spotřebitele, byl vytvořen s ohledem na Instagram, přičemž všechny dodatečné informace byly přesunuty na zadní stranu, aby všechny obrázky nápoje byly na mřížce co nejpůsobivější.
Agentura NOW vytvořila nové logo, které obsahuje všechny klíčové podrobnosti o produktu v jednom, úhledném „odznaku“. S použitím písmen „L“ a „R“ z názvu Little Rick agentura navrhla novou značku, která představuje péči a čas, který je zapotřebí k vytvoření celého spektra CBD. Tečka v „R“ a čáry kolem ní představují výhody produktu.