Agentura BrandMe přepracovává identitu balení ostrovní značky nākd.
Agentura BrandMe osvěžila vzhled britské značky občerstvení nākd. Vytvořila strategii značky a celkově redesignovala balení. Přidala navíc líbivé ilustrace, které vyzdvihují zdravý životní styl a vlastnosti produktů.
Pro společnost BrandMe bylo výzvou, aby vyvážila komunikaci čistých, nezpracovaných produktů značky nākd. s její vzrušující chutí a zároveň posílit povědomí o ikonické identitě. Rebranding přináší totiž podle agentury živost, radost a konzistenci nākd do nového vzhledu a dojmu.
„Tímto redesignem jsme chtěli komunikovat skvělý vkus nākd. způsobem, který rezonuje s dnešním globálním spotřebitelem, který si na první příčky v žebříčku hodnot staví zdraví. Chtěli jsme také překonat mylnou představu, že skvěle chutnající svačiny nemohou být také zdravé. Vytvořili jsme líbivé na obalu nápadné ilustrace, abychom vyzdvihli přírodní ingredience tyčinek a jejich chuťovou přitažlivost,“ říká kreativní ředitel BrandMe, Adam Wilford.
„Také jsme aktualizovali barevnou paletu řady, abychom lépe odlišili různé příchutě a dodali modernější celkový dojem. Zjednodušili jsme i logo, které má působit čistším dojmem. Tři ikony na přední straně balení zase jasně sdělují spotřebiteli základní informace o původu a vlastnostech produktu,“ dodává Adam Wilford.