
Manufaktura rozjíždí v prodejnách projekt Bez obalu
Česká kosmetická firma Manufaktura v několika prodejnách v červenci 2022 spouští pilotní projekt prodeje stáčené kosmetiky BEZ OBALU. Reaguje na aktuální trendy v oblasti ekologie a udržitelnosti a zároveň plní přání svých věrných zákazníků.
Hlavní myšlenkou bezobalového prodeje je úspora obalového materiálu, který při spotřebě kosmetiky vzniká. Dalším benefitem je cenová úspora. Zákazník při každém bezobalovém nákupu ušetří přibližně 20 % oproti ceně výrobku v originálním balení.Manufaktura pro nový bezobalový projekt vybrala dva nejpopulárnější produkty – legendární Pivní šampón na vlasy s českým pivem a oblíbený sprchový gel Louka s anti-pollution účinkem.
Obaly jsou velké téma již mnoho let
„S obaly všeobecně šetříme, využíváme papír, PET, sklo a jiné lehko recyklovatelné materiály a jednoznačně také v této oblasti preferujeme české dodavatele,“ říká kreativní ředitelka Manufaktury Bára Čechová.