logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí akce
    • Zahraniční akce
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Webináře OBALKO Overtime
    • Report z kongresu OBALKO 8
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Zálohový systém na Slovensku překonává očekávání, míra zpětného sběru obalů je přes 70 %...
  • Rohlik.cz rozšiřuje sortiment privátní značky Yutto o rostlinná mléka Internetový prodejce...
  • Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Přípravy jsou v plném proudu, odborná komise...
  • Tyčinky KitKat v obalech z recyklovaného papíru bude společnost Nestlé testovat v Austrálii...
  • Nápojové obaly jsou stále více ekologické i ekonomické Zaměření na environmentální udržitelnost...

Holčička z kultovní vánoční reklamy na Kofolu si po 20 letech zahrála v novém spotu Cirkulka

7. července 2022
Reporty z obalového trhu 0
369
Holčička z kultovní vánoční reklamy na Kofolu si po 20 letech zahrála v novém spotu Cirkulka

Holčička z kultovní vánoční reklamy na Kofolu si po 20 letech zahrála v novém spotu Cirkulka

Sandra Flemrová, holčička z kultovní vánoční reklamy a dnes 23. letá sestřička v zubní ambulanci, se téměř po 20 letech znovu objevuje v kampani Kofoly. Ve spotu plném „negativ“ upozorňuje na pozitivní přínos nové obalové cesty – systému vratných skleněných lahví, které Kofola uvedla na trh pod názvem Cirkulka.

 „Při natáčení vánoční reklamy na Kofolu mně byly tři roky. Pamatuji si jen pár záblesků jako například koulovačku se štábem. Reklama se mně ale přesto silně zapsala do života,“ svěřila se Sandra Flemrová. V dětství absolvovala několik dalších castingů, ale až letos, kdy společnost Kofola hledala tvář pro svůj projekt Cirkulka, přišla ta pravá chvíle se na obrazovky vrátit.

Udržitelnost je pro mladou generaci klíčová

 „S Cirkulkou vracíme do domácností osvědčené skleněné lahve. Nápad vrátit spolu s nimi do hry i děvčátko „ne, ne, já nemusím, já už ho vidím“ přišel úplně přirozeně,“ vysvětluje Pavol Chalupka, marketingový ředitel Kofoly ČeskoSlovensko. „Nejenže je Sandra s Kofolou spojená už skoro 20 let, ale zároveň patří k mladé generaci, pro kterou je udržitelnost klíčová. A jestliže cirkulace lahví je o jejich vracení, vrátili jsme i holčičku,“ dodává. Sandru koncept Cirkulky zaujal, proto s nabídkou znovu účinkovat v reklamě bez váhání souhlasila.

Kofola ve spotu upozorňuje originálním způsobem na Cirkulku, která je těžká, vrže a cinká, ale nabízí lidem novou cestu, jak si vychutnat oblíbené nápoje v tradičním obalu, který je podle ní šetrný k přírodě. „O tom, že uvedeme nápoje ve vratném skle i do maloobchodu, jsme uvažovali už několik let. Nechali jsme si vypracovat analýzu celého životního cyklu výrobku a jeho vlivu na životní prostředí a vyšlo nám, že Cirkulce, tedy vratným skleněným lahvím, stačí jen několik cyklů, aby jejich uhlíková stopa byla nižší než stopa jiných běžných obalů,“ vysvětluje Pavol Chalupka.

„Na place“ po 20 letech

A jak i Sandra připomíná, to zdaleka není jediný benefit nového konceptu. „Zajímalo mě, jakou budou mít nápoje z Cirkulky chuť, jestli to bude v něčem jiné. Na první lok mi to přišlo stejné, ale co bylo zajímavé, že když jsem láhev nedopila a znovu jsem ji otevřela, tak se ozvalo to typické tssss… Ten zvuk dobře nasyceného nápoje. A to i po opakovaném otevření,“ popisuje svoje pocity Sandra Flemrová.

Reklama se natáčela na Slovensku poblíž Záhoří. Pro Sandru to byl náročný den, ale jak sama říká, bude na něj dlouho vzpomínat. „Miluju přírodu a čas strávený v krásné slovenské krajině byl pro mne nabíjející. Všichni lidé „na place“ byli neskutečně milí. V průběhu toho dne jsem zažila snad všechny emoce…,“ usmívá se Sandra. Spolu s ní si v reklamě zahrál talentovaný student DAMU David Petrželka. Režie spotu se ujal Ruy Okamura.

Nová reklama na Cirkulku od Kofoly je k vidění od 1. července na Youtube, následně pak i ve vysílání slovenské TV Markíza. Na sociálních sítích se pak objeví další mini příběhy.

Související články:

Mailstep zajišťuje pro Kofolashop.cz logistické služby včetně balení zásilek Kofila změnila design – mouřenín už nemá černý obličej, ale modrý

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte nejnovější newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

Případová studie: Společnost Lindt nahrazuje plasty vítězným obalem z kartonu

Případová studie: Společnost Lindt nahrazuje plasty vítězným obalem z kartonu Společnost Lindt & Sprüngli GmbH vyvinula ve spolupráci s Cardbox Packaging Wolfsberg GmbH nový úspěšný obal na své čokoládové berušky. Balení čokoládových berušek už tak nenajdeme v plastovém obalu, ale v kompletně recyklovatelném kartonovém obalu, který má podporovat udržitelnost, a zároveň si uchovává atraktivní vzhled pro spotřebitele.  Přidaná hodnota obalu spočívá také […]

Řešení jménem Agilox: chytré manévry mezi regály s naprostou přesností

Řešení jménem Agilox: chytré manévry mezi regály s naprostou přesností Příští rok v únoru uplyne přesně 30 let od chvíle, kdy na trh vstoupila společnost Amtech. A za tři dekády se na něm zabydlela víc než viditelně – ve svém oboru se vyšvihla mezi elitu. Od prvotních dodávek jednotlivých technologických zařízení se postupně propracovala ke […]

Vepak uvádí na trh Bag in Box sáčky!

Vepak uvádí na trh Bag in Box sáčky! Společnost Vepak, český výrobce plastových obalových materiálů, uvedla do provozu novou linku na výrobu Bag in Box sáčků. Firma s dlouholetou tradicí a stabilním místem na trhu se snaží neustále rozvíjet a technologicky posouvat. Inovativní technologie umožnují vyrábět velmi kvalitní fólie a sáčky, dle přání zákazníků, při […]

Řezací systém iECHO součástí obalového průmyslu

Řezací systém iECHO součástí obalového průmyslu Automatické řezací systémy iECHO umožňují díky variabilitě osazení na jednom pracovišti zpracovávat různé materiály jako jsou voštinové, pěnové, MDF a PVC desky, vlněné lepenky, samolepicí fólie, plexisklo, hliníkové sendviče, textilie, těsnicí materiály a další. Jeden stroj tedy pokryje několik segmentů výroby a v průběhu času jej lze doplňovat o další […]
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ STUDIO s.r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 63987317
www.atoz.cz

Bezplatná registrace k odběru emailového zpravodajství SB News ZDE.
Sledujte naše profily na LinkedIn, Facebook a Twitter
Šéfredaktor
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required