Rogue cereálie z Británie mají nový redesign od agentury Boundless
Britská značka cereálií Rogue se obrátila na agenturu Boundless Brand Design, aby společnými silami vytvořili nový design papírových krabic. Agentura hledala inspiraci v tetovacích salonech.
Rogue představilo pestrobarevnou a magickou trilogii cereálií s opicemi, slony a plameňáky, kteří zdobí přední část balení, a barevně interagují s jedinečnými rysy daných chutí. Kousky obilovin kolem ústředních postav padají do misky. Pro tuto řadu Boundless vyvinula ilustrace inspirované tetováním, které znázorňují hravost jednotlivých příchutí. Krabice je navíc navržená tak, aby ji bylo možné postupně odtrhávat na určených místech, a tím pádem by byl přístup k cereáliím pak jednodušší.
„Pro Rogue, jsme se snažili vytvořit působivé a výstřední designy, které by podpořily povahu Rogue jako značky, předvedly alternativní příchutě a snídani prezentovaly jako zábavu a hru. Úmyslně nabouráváme status quo, který platí na trhu s cereáliemi a snažíme se definovat nový a hravý přístup, který je inspirovaný vzrušením a kreativitou. Rogue jsou cereálie pro celou rodinu,“ říká Hamish Shand, zakladatel a výkonný kreativní ředitel společnosti Boundless.
„Znovu jsme si naplno užili spolupráci s agenturou Boundless na tomto posledním kole inovací, které oživují kouzlo našich cereálií. Tato nová řada cereálií je odvážná, představuje postoj naší značky a znovu otřásá normami kategorií. Práce s Boundless je vždy radostí, milujeme jejich jedinečné kreativní myšlení a svěží přístup k ilustracím na krabicích,“ dodává Asher Flowers, zakladatel Rogue.