
Staropramen Cool přichází s novou příchutí Tmavá švestka
Pivovary Staropramen uvádí na trh novou příchuť Tmavá švestka svého nealkoholického piva Cool. Novinka s 0,0 % alkoholu, bez konzervantů a umělých barviv, obsahuje jen 18 kcal na 100 ml. Podpoří ji kampaň v televizi, digitál a v místě prodeje. Pod kampaní jsou podepsány agentury Loosers a AMI Digital.
Také Tmavá švestka slibuje svým konzumentům osvěžující chuť s 0,0 % alkoholu. Navíc se jedná o první tmavou příchuť z portfolia oblíbené značky. „Uvedením této varianty se snažíme reagovat na poptávku, kterou jsme mezi spotřebiteli v posledních letech zaznamenali. Tmavou příchutí chceme oslovit další část konzumentů,“ vysvětluje manažerka značky Pavla Ličková.
„K oblibě nealkoholických variant pivních mixů přispívá fakt, že nejsou chuťově příliš sladké. Obsahují navíc málo kalorií, například letošní novinka 18 kcal na 100 ml,“ dodává Pavla Ličková s tím, že údaje o energetické hodnotě naleznou spotřebitelé přímo na přední straně plechovek. Právě tento obal v prodejích pivních mixů dominuje.
Tmavá švestka je spolu s dalšími šesti variantami v obchodech dostupná od začátku května. Všechny plechovky jsou v designovém provedení s akvarelovými motivy, které již několik let odkazují ke kampani, ve které svěží chuť dodává vyprahlému letnímu městu šťávu.
Součástí bude i spotřebitelská aktivace, ve spolupráci se sdílenými koly Rekola, a také partnerství akce Noční běh pro Světlušku.