
Prémiová bonboniéra od Cadbury vzniklá při příležitosti Dne matek
Opal a Mondelez vyvinuly dvoudílnou vertikální kartonovou verzi limitované edice krabice Cadbury Roses, která je lehčí a o 70 % a více než plechovka zapadne na polici, či na paletu.
Krabice z limitované edice s gramáží 689 g, vydaná u příležitosti Dne matek, je papírové řešení, které je o 70 % lehčí než tradiční plechovka Roses a obsahuje kreativní umělecké dílo umělkyně Karen Lee s názvem „Mandaang Guwu“, které se také objevuje na verzi plochého stylu boxu.
Firma Opal vytvořila krabičku, která nejen oslavuje hodnotu značky Cadbury Roses, ale také vyniká v segmentu čokoládových dárků. Krabice Cadbury Roses se transformuje z ploché standardní krabice ve stylu truhly a představuje vertikální krabici. Krabice je jednodílná, a pokud dojde k jejímu otevření stane se z ní dvoudílná krabice s víkem.
Podle společnosti Mondelez design maximalizuje funkčnost pro zajištění efektivity distribuce a optimalizace palet a je schopen přidat o 25 % více obalů připravených pro regály na paletu, což odpovídá 320 kartonům na paletu oproti 256 tradičním plechovkám Cadbury Roses na paletu.
„Změna designu pomohla dosáhnout mnoha funkcí, včetně snadného vystavování bonboniér. Nové balení navozuje pocit prémiovosti a zároveň je šetrnější k životnímu prostředí, jelikož nepoužíváme k výrobě kovy, které mají vysokou uhlíkovou stopu,“ říká Julian Mathers ze skupiny GM Opal Converting and Packaging Plus.