Značka žvýkaček Milliways představuje novou přírodní žvýkačku bez plastů
Rostlinná značka žvýkaček Milliways se snaží otřást tradičním trhem se žvýkačkami svým odvážným novým brandingem a ekologickým obalem, který je šetrný k planetě, jelikož v něm není plast. Plastové přísady nemá ani žvýkačka samotná. Milliways spolupracovala s designérskou agenturou Analogue.
Spojením přírodních rostlinných a bezplastových přísad s vizuálními prvky s vesmírnou tematikou a vtipnou vizualizací byla vyvinuta jasná identita Milliways navržená tak, aby oslovila každodenního spotřebitele. Hlavním problémem rostlinných žvýkaček je, že většina lidí si neuvědomuje, že žvýkají kousky plastu na jedno použití. Bylo proto nezbytně nutné, aby nové obaly nejenom vizuálně narušily kategorii žvýkaček, ale vyčlenily se na pultech, a navíc pomohly vzdělávat zákazníky o bezplastových surovinách, nejen o bezplastových obalech.
„Je pro nás důležité stavět na existující identitě značky, ale zároveň posouvat značku a designy na další úroveň, aby byla Milliways rozpoznatelná pro každého a kdekoli,“ říká generální ředitel a zakladatel Milliways Tom Raviv.
Myslet udržitelně
Slogan Milliways zní: „Budoucnost žvýkaček je tady“, protože si klade za cíl učinit ze žvýkaček bez plastů normu pomocí udržitelných, rostlinných a biologicky odbouratelných složek. Živé barvy a inovativní vzhled Milliways si klade za cíl oslovit široké publikum a zároveň upoutat pozornost mladých spotřebitelů, kteří smýšlejí udržitelně.
„Když jsme se rozhodli obnovit značku Milliways, chtěli jsme dosáhnout dvou klíčových věcí – v prvé řadě zjednodušení loga značky na něco ikonického a okamžitě rozpoznatelného. Za druhé zefektivnit vizuální estetiku za účelem vytvoření koherentnějšího příběhu značky,“ říká Jamie Cullen, designér ve společnosti Analogue.
„Vždy myslíme na budoucnost a na to, jak ji mohou naše produkty utvářet. Proto jsme chtěli do návrhů začlenit ctižádostivé ‚futuristické‘ odstíny a zároveň vzdát hold přírodním a udržitelným složkám, které používáme v našich žvýkačkách. Bylo také zásadní, že jsme zdůraznili naše přísady bez plastů, abychom odlišili Milliways od velkých značek žvýkaček, které ve svých receptech používají plasty vyrobené z ropy,“ vysvětluje Tom Raviv filosofii značky Milliways.