
Božkov představil nové ochucené speciály v segmentu tuzemáků
Značka Božkov reaguje na rostoucí poptávku po ochucených variantách tuzemáku a rozšiřuje své portfolio o dvě novinky. Jde o Božkov Čert, který kombinuje chuť tradičního tuzemáku Božkov Originál s višňovým likérem Božkov Griotte, a nový Speciál Lískový oříšek, jenž spojuje Božkov Originál s chutí lískových oříšků.
Etikety obou novinek navrhla agentura Fiala & Šebek a vytištěny byly ve společnosti Seb. Wolf GmbH. Design vychází ze standardní řady Božkova: Lískový oříšek je v linii s řadou speciálů a Božkov Čert se připojuje k řadě Božkova Originálu. Cílem bylo u Čerta nechat vyniknout zejména spojení višní a tuzemáku a u druhé novinky je pochopitelně akcentováno vyobrazení lískového oříšku. Etikety se podle vyjádření firmy Stock Plzeň-Božkov připravovaly více než půl roku.
„Jako nejsilnější značka na trhu v kategorii tuzemáků víme, že spotřebitelé v této kategorii stále vyhledávají ochucené varianty. Naším cílem bylo přinést do této kategorie nový impulz a jsme přesvědčeni se, že se nám nové příchutě opravdu povedly a nadchnou i vás,“ říká Michal Jakl, group brand manager ve společnosti Stock Plzeň-Božkov. Obě novinky jsou aktuálním přírůstkem do rodiny božkovských speciálů a navazují na úspěšné a zavedené varianty s příchutí kávy nebo mandlí.