Designová káva Norlo inspirovaná Skandinávií
Studio Design Happy dostalo za úkol vytvořit samostatnou značku kávy od základů, která by ztělesňovala jedinečný skandinávský životní styl a tamní lehčí proces pražení kávy. Takto vznikl design dóz a sáčků britské kávy Norlo.
Společnost Norlo se inspirovala v kavárnách v Oslu, aby se tak hravým designem odlišila od ostatních mainstreamových konkurentů a zapůsobila tak v rušné maloobchodní uličce, která je poseta tmavými doutnajícími kávovými zrny a bohatými aromatickými vyobrazeními. Značka nechce svou ctižádostí zaujmout jen kávové snoby, ale otevřít se i běžnému spotřebiteli, který hledá prémiovou kávu.
„Když jsme na konci roku 2016 navštívili některé z nejznámějších kaváren v Oslu, byli jsme uchváceni pozoruhodnou jemností a přirozeně chutnými kávami, které nám byly podávány. Protože jsme ve Spojeném království nenašli nic tak jedinečného, začala cesta Norlo a my jsme začali vytvářet něco mimořádného!“ říká Dan Norman, jeden ze zakladatelů Norlo.
„Využili jsme toho nejlepšího, co může káva ve stylu Oslo nabídnout, a uvedli naši vášeň, disciplínu a odborné znalosti kávy do praxe, eticky jsme odebírali ty nejlepší organické prémiové kávy a zdokonalovali směs Norlo. Naše káva získala i ocenění – například Great Taste a Nourish Award, i přesto stále zůstáváme pokorní,“ dodává Steph Norman, druhá zakladatelka Norlo.
Balení se inspirovalo čistým, minimalistickým skandinávským stylem. Zlaté žluté barvy vytvářejí rozpoznatelný, ale flexibilní systém pro označení variant spojených s použitím tlumených krémových a modrých tónů pro další odlišení. Ilustrace jako takové vytvářejí spojení s norským životním stylem.