logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí akce
    • Zahraniční akce
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Webináře OBALKO Overtime
    • Report z kongresu OBALKO 8
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Tyčinky KitKat v obalech z recyklovaného papíru bude společnost Nestlé testovat v Austrálii...
  • Nápojové obaly jsou stále více ekologické i ekonomické Zaměření na environmentální udržitelnost...
  • Limitovaná edice Becherovky v ukrajinských národních barvách Limitovaná edice Becherovky...
  • Kaufland a Lidl podporují zálohování PET lahví a plechovek Řetězce Kaufland a Lidl, které patří...
  • Značku Fentimans bude pro český trh distribuovat Stock Plzeň-Božkov Společnost Stock...

Značka No. 8 představuje nootropní želatinové bonbony pro zlepšení každodenního života

2. května 2022
Inovace 0
720
Značka No. 8 představuje nootropní želatinové bonbony pro zlepšení každodenního života

Značka No. 8 představuje nootropní želatinové bonbony pro zlepšení každodenního života

Značka No. 8 představuje čtyři druhy nootropních želatinových bonbonů pro zlepšení kognitivního výkonu, snížení stresu, zlepšení energie a zajištění lepšího spánku.

Nová značka No. 8 využívá sílu nootropik a mindful praktik, aby pomohla zákazníkům žít vyrovnanější a harmoničtější život. Značka přichází na trh uprostřed rostoucí krize duševního zdraví – ve Spojených státech více než 40 % dotázaných při sčítání lidu v prosinci 2020 hlásilo příznaky úzkosti nebo deprese. Jde o čtyřnásobný nárůst oproti předchozímu roku. Údaje z jiných průzkumů naznačují, že celosvětově je situace podobná.

Značka No. 8 přináší čtyři varianty svých produktů, a to Sleep, Energy, Calm a Focus, které jsou nízkosacharidové, veganské, bez lepku a neobsahují umělá sladidla ani syntetická plniva.

V bonbonech jsou přírodní nootropika – typ látky, který může podporovat kognitivní výkon. Tyto složky se běžně vyskytují v rostlinách a bylinkách užívaných v tradiční čínské medicíně a ájurvédských praktikách. Každý bonbon obsahuje jen minimální účinnou dávku nootropních látek, aby se neobjevily žádné nežádoucí účinky.

Značka se zavázala k udržitelnosti a účelně navrhla své obaly tak, aby bylo možné znovu použít a recyklovat. Každý počáteční nákup zahrnuje znovu plnitelnou skleněnou nádobu se želatinovými bonbony na 30 dní. Následné objednávky se skládají z doplňovacího sáčku se zásobou na další měsíc.

Lepší duševní rovnováha

„Když mi bylo 29, období zdravotních problémů mě přivedlo k tomu, abych prozkoumal výhody doplňků stravy. Využíval jsem je během zotavování a obecně mi zlepšují kvalitu života dodnes. Tato zkušenost mi z první ruky ukázala hodnotu preventivní péče a holistického přístupu. Věřím v sílu nástrojů, jako jsou nootropika, každodenní cvičení pro duševní odolnost a wellness rutiny k posílení našeho těla a mysli,“ říká spoluzakladatel No. 8 Kaling Lim.

„Budování naší duševní síly ve stále náročnějším světě je nyní důležitější než kdykoli předtím. Není to něco, co se stane přes noc, a není to věc, kterou musíte udělat jen jednou. Péče o mysl by měla být stejně rutinní jako čištění zubů. Musíme se o ni denně starat, abychom si ji udrželi,“ dodává spoluzakladatelka a generální ředitelka Trina Chan.

Související články:

Albert mění podobu obalů své privátní značky Česká chuť Žvýkačky Wrigley’s Extra zavádějí novou globální identitu značky

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte nejnovější newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

Případová studie: Společnost Lindt nahrazuje plasty vítězným obalem z kartonu

Případová studie: Společnost Lindt nahrazuje plasty vítězným obalem z kartonu Společnost Lindt & Sprüngli GmbH vyvinula ve spolupráci s Cardbox Packaging Wolfsberg GmbH nový úspěšný obal na své čokoládové berušky. Balení čokoládových berušek už tak nenajdeme v plastovém obalu, ale v kompletně recyklovatelném kartonovém obalu, který má podporovat udržitelnost, a zároveň si uchovává atraktivní vzhled pro spotřebitele.  Přidaná hodnota obalu spočívá také […]

Řešení jménem Agilox: chytré manévry mezi regály s naprostou přesností

Řešení jménem Agilox: chytré manévry mezi regály s naprostou přesností Příští rok v únoru uplyne přesně 30 let od chvíle, kdy na trh vstoupila společnost Amtech. A za tři dekády se na něm zabydlela víc než viditelně – ve svém oboru se vyšvihla mezi elitu. Od prvotních dodávek jednotlivých technologických zařízení se postupně propracovala ke […]

Vepak uvádí na trh Bag in Box sáčky!

Vepak uvádí na trh Bag in Box sáčky! Společnost Vepak, český výrobce plastových obalových materiálů, uvedla do provozu novou linku na výrobu Bag in Box sáčků. Firma s dlouholetou tradicí a stabilním místem na trhu se snaží neustále rozvíjet a technologicky posouvat. Inovativní technologie umožnují vyrábět velmi kvalitní fólie a sáčky, dle přání zákazníků, při […]

Řezací systém iECHO součástí obalového průmyslu

Řezací systém iECHO součástí obalového průmyslu Automatické řezací systémy iECHO umožňují díky variabilitě osazení na jednom pracovišti zpracovávat různé materiály jako jsou voštinové, pěnové, MDF a PVC desky, vlněné lepenky, samolepicí fólie, plexisklo, hliníkové sendviče, textilie, těsnicí materiály a další. Jeden stroj tedy pokryje několik segmentů výroby a v průběhu času jej lze doplňovat o další […]
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ STUDIO s.r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 63987317
www.atoz.cz

Bezplatná registrace k odběru emailového zpravodajství SB News ZDE.
Sledujte naše profily na LinkedIn, Facebook a Twitter
Šéfredaktor
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required