
Značka No. 8 představuje nootropní želatinové bonbony pro zlepšení každodenního života
Značka No. 8 představuje čtyři druhy nootropních želatinových bonbonů pro zlepšení kognitivního výkonu, snížení stresu, zlepšení energie a zajištění lepšího spánku.
Nová značka No. 8 využívá sílu nootropik a mindful praktik, aby pomohla zákazníkům žít vyrovnanější a harmoničtější život. Značka přichází na trh uprostřed rostoucí krize duševního zdraví – ve Spojených státech více než 40 % dotázaných při sčítání lidu v prosinci 2020 hlásilo příznaky úzkosti nebo deprese. Jde o čtyřnásobný nárůst oproti předchozímu roku. Údaje z jiných průzkumů naznačují, že celosvětově je situace podobná.
Značka No. 8 přináší čtyři varianty svých produktů, a to Sleep, Energy, Calm a Focus, které jsou nízkosacharidové, veganské, bez lepku a neobsahují umělá sladidla ani syntetická plniva.
V bonbonech jsou přírodní nootropika – typ látky, který může podporovat kognitivní výkon. Tyto složky se běžně vyskytují v rostlinách a bylinkách užívaných v tradiční čínské medicíně a ájurvédských praktikách. Každý bonbon obsahuje jen minimální účinnou dávku nootropních látek, aby se neobjevily žádné nežádoucí účinky.
Značka se zavázala k udržitelnosti a účelně navrhla své obaly tak, aby bylo možné znovu použít a recyklovat. Každý počáteční nákup zahrnuje znovu plnitelnou skleněnou nádobu se želatinovými bonbony na 30 dní. Následné objednávky se skládají z doplňovacího sáčku se zásobou na další měsíc.
Lepší duševní rovnováha
„Když mi bylo 29, období zdravotních problémů mě přivedlo k tomu, abych prozkoumal výhody doplňků stravy. Využíval jsem je během zotavování a obecně mi zlepšují kvalitu života dodnes. Tato zkušenost mi z první ruky ukázala hodnotu preventivní péče a holistického přístupu. Věřím v sílu nástrojů, jako jsou nootropika, každodenní cvičení pro duševní odolnost a wellness rutiny k posílení našeho těla a mysli,“ říká spoluzakladatel No. 8 Kaling Lim.
„Budování naší duševní síly ve stále náročnějším světě je nyní důležitější než kdykoli předtím. Není to něco, co se stane přes noc, a není to věc, kterou musíte udělat jen jednou. Péče o mysl by měla být stejně rutinní jako čištění zubů. Musíme se o ni denně starat, abychom si ji udrželi,“ dodává spoluzakladatelka a generální ředitelka Trina Chan.